midtownmadnes Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 er det noen som gidder og sette opp et PHPBB2 .0.3 eller nyere forum for meg? med server plass osv helt gratis du kan få reklame nederst og øverst Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Anbefaler å lese forumet til phpbb2, og velge konto hos lycos.co.uk. De har nemlig NØYAKTIGE beskrivelser der av hva du skal skrive inn og alt du trenger å gjøre fra du har lasta ned grei til den er oppe og kjører. Så kan du bare linke til Lycos fra hjemmesida di sli at folk finner den Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 kan ingen ting om upploading osv derfor ber jeg om fullhjelp mot reklame er det ingen som gidder? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 sjekk innboksen din du :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Anbefaler å lese forumet til phpbb2, og velge konto hos lycos.co.uk. Det går ikke an å anbefale Lycos/Tripod. De er helt håpløse når det gjelder hosting av database/forum. Oppetiden er på ca 50%. Men for å bare teste er jo det greit (siden det er en komplett guide i forumet til phpbb.com). Uansett vil jeg heller anbefale å bruke Invision Power Board (http://www.invisionboard.com/) Jeg synes det er et mye raskere og bedre forum, og det har mange flere praktiske funksjoner som ikke phpbb har. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 ja gidder du og sette opp et invision board til meg på samme betingelser som emd PHPBB spørsmålet det er enn annen som ba seg til å sette opp PHPBB forumet men gidder du det så jeg kan prøve det? som Admin? Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det går ikke an å anbefale Lycos/Tripod. De er helt håpløse når det gjelder hosting av database/forum. Oppetiden er på ca 50%. ...Og i tillegg er det reklame der Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei det er ingen reklame på forumet. Dvs, du skal vel egentlig ha reklame, men det skjer hvertfall ikke automatisk. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, men jeg trodde du fikk det automatisk på alle sidene dine om du hostet dem hos Lycos/Tripod.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå