Gå til innhold

Spille 360 med bærbar PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å koble din 360 til den bærbare laptoppen for å få brukt skjermen. Dette fordi det ikke finnes mulighet for å ta imot signaler i portene.

Ettersom jeg husker riktig så var oppløsningen på min skjerm som jeg hadde på nittitallet 800x600. Men denne var fra tidlig på 90-tallet. Meget mulig du har en skjerm med høyere oppløsning. Har du en med 1280x768 eller høyere vil det jo holde. Men jeg vet ikke om det er definert som hd-skjerm når det ikke er en flatskjerm.

Lenke til kommentar

Nei. Fordi et skjermkort er laget slik at det kun tar sender ut signaler. Eneste mulighet jeg kan tenke på er at man kan bruke et tv/media kort i tillegg... men jeg er ikke sikker på at det vil fungere når 360 har såppas kraftig grafikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du må da ikke kjøpe noen 360-kabel for å koble pc-skjermen til en vanlig PC, den har vel en vanlig vga-kabel du kan plugge i PC-en... Går ut i fra du har en pc hjemme siden du har skjermen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg tror søren meg du ikke forstod hva Atald (og jeg) foreslo.

Glem X360'en din for noen få sekunder.

Koble monitoren din til en vanlig stasjonær/bærbar PC, som for eksempel har Windows XP/Vista, gå inn på skjerminnstillingene og test ut selv hvilke oppløsninger skjermen støtter.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Du må da ikke kjøpe noen 360-kabel for å koble pc-skjermen til en vanlig PC, den har vel en vanlig vga-kabel du kan plugge i PC-en... Går ut i fra du har en pc hjemme siden du har skjermen...

Du trenger en Xbox 360 VGA HD AV-kabel. Her har du en link. :thumbup:

Endret av yekcoh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...