Sangesland Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 1-2 er tallet mitt. men tror ikke jeg hadde greid å si nei hvis fruen krevde 3. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 2 barn er perfekt . da får dem lekt sammen og man slipper å gi dem så mye oppmerksomhet . Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 2 barn er perfekt . da får dem lekt sammen og man slipper å gi dem så mye oppmerksomhet . Spørs jo helt på aldersforskjellen det da. Det er 3,5 år mellom meg og min bror, og vi var ikke akkurat perlevenner i størstedelen av oppveksten for å si det slik Kan lett bli mye krangling med 2 barn, og det er ikke riktig så idyllisk som mange vil tro Lenke til kommentar
duligot Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hvis man bor på landet et sted hvor det ikke er andre unger så kan det være bra . så man ikke blir alene Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg hadde sagt 2, helst et av hvert kjønn- men det er jo noe man ikke kan kontrollere Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vil si 2-3... gjerne tvillinger de to yngste, hvis det blir 3 =) Tenker ikke stort på det å være våken om natta o.l. tåler lite søvn, så lenge partneren er samarbeidsvillig Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ja, he-he tvillinger hadde vært moro, men nok en ting man ikke kan styre over Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Min bror har fått tvillinger to ganger på rad. Med to forskjellige damer. Ikke dårlig Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 har 2 å synes det er nåkk. lommeboken min tåler heller ikke flere :!: 5100 pr mnd er mer enn nåkk Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vel jeg har 4 lillebrødre nå, og 1 lillesøster. Er veldig glad i dem alle ^^ Selv om det er med to forskjellige foreldre. Jeg kunne selv tenkt meg og ha en så stor familie. Passer en del på lillesøskene mine siden jeg er eldst. Så alt mellom 2-5 tror jeg ville vært rundt der jeg ville, selv om eit par mer en det hadde ikke gjort noe. Elsker mye liv rundt meg, og ha mange søsken selv om de er ung er flott. Blir kanskje mye stress, men det får vi ta siden. Eit liv uten en eneste unge tror jeg ikke jeg hadde klart. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eit liv uten en eneste unge tror jeg ikke jeg hadde klart. Hehe, folk er forskjellige. Jeg vet nesten ikke om jeg hadde klart å hatt unger. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 0 takk. eg har sjølve 5 søsken + stesøsken, og eg lovar: det er ikkje gøy! me kranglar faen så mykje!! heldigvis bur eg berre saman med 2 av dei Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Var folk mer glad i unger før i tida? Det var jo ikke uvanlig med 5-6 barn. Frister ganske mye å ikke ha barn, ja. Mye mer frihet og fritid. Slipper å bruke resten av dagen på å kjøre unga til trening, barnehage, SFO, smøre matpakke...Lista er uendelig lang med ekstra ting man må gjøre. Tror ikke folk skjønner hvor dyre unger er i drift og hvor mye mas og arbeid det er med dem før man selv har fått noen. Kunne jo kanskje adoptert en unge eller to for å slippe den verste griseperioden. Tror egentlig mange menn tenker som meg, men få kvinner. Kvinner er jo lagd for å sette barn til verden og oppdra dem, og har nok ønsket om barn innprentet i genene. Men menn vil jo likevel ha en partner, og jeg tror det er mange menn som føler de må gå med på å få unger om de skal "få seg noe". Endret 26. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) En unge hadde holdt. Endret 27. januar 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ønsker meg ett eller to barn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er 22 år nå, og har faktisk litt lyst på et barn.. Jeg tror det hadde holdt med to barn for min del. Vet hvor kjedelig det kan være å være enebarn, så et søsken til hadde ikke gjort noe! Helst en gutt og en jente. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg er 22 år nå, og har faktisk litt lyst på et barn..Jeg tror det hadde holdt med to barn for min del. Vet hvor kjedelig det kan være å være enebarn, så et søsken til hadde ikke gjort noe! Helst en gutt og en jente. Jeg for min del liker godt å være enebarn. Og nei, jeg er ikke bortskjemt som får alt hva jeg peker på.(..) Men så er jeg en ganske stille person som liker å være litt for meg selv, så da gjør det heller ingenting. Endret 27. januar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, skal ikke klage på å være enebarn, men det har vært perioder i oppveksten hvor det hadde vært greit med en storebror eller en storesøster man kunne prate med. Eller den andre veien, en lillebror eller lillesøster man kunne hjelpe! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Sant nok. Nå er jeg så heldig å ha en god venn som nesten ble som min bror fordi han var to år yngre enn meg og våres mødre er bestevenninner. Alltid morsomt å ha en lillebror to uker hver sommer for å si det sånn. Han er enebarn også, vi ferierte og feiret alltid mange høytider sammen. Endret 27. januar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå