Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor mange barn er drømmetallet deres ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 barn er perfekt . da får dem lekt sammen og man slipper å gi dem så mye oppmerksomhet .

Spørs jo helt på aldersforskjellen det da. Det er 3,5 år mellom meg og min bror, og vi var ikke akkurat perlevenner i størstedelen av oppveksten for å si det slik :p

Kan lett bli mye krangling med 2 barn, og det er ikke riktig så idyllisk som mange vil tro

Lenke til kommentar

Vel jeg har 4 lillebrødre nå, og 1 lillesøster. Er veldig glad i dem alle ^^

Selv om det er med to forskjellige foreldre. Jeg kunne selv tenkt meg og ha en så stor familie. Passer en del på lillesøskene mine siden jeg er eldst.

Så alt mellom 2-5 tror jeg ville vært rundt der jeg ville, selv om eit par mer en det hadde ikke gjort noe. Elsker mye liv rundt meg, og ha mange søsken selv om de er ung er flott.

Blir kanskje mye stress, men det får vi ta siden.

Eit liv uten en eneste unge tror jeg ikke jeg hadde klart.

Lenke til kommentar

Var folk mer glad i unger før i tida? Det var jo ikke uvanlig med 5-6 barn.

Frister ganske mye å ikke ha barn, ja. Mye mer frihet og fritid. Slipper å bruke resten av dagen på å kjøre unga til trening, barnehage, SFO, smøre matpakke...Lista er uendelig lang med ekstra ting man må gjøre. Tror ikke folk skjønner hvor dyre unger er i drift og hvor mye mas og arbeid det er med dem før man selv har fått noen.

Kunne jo kanskje adoptert en unge eller to for å slippe den verste griseperioden.

Tror egentlig mange menn tenker som meg, men få kvinner. Kvinner er jo lagd for å sette barn til verden og oppdra dem, og har nok ønsket om barn innprentet i genene. Men menn vil jo likevel ha en partner, og jeg tror det er mange menn som føler de må gå med på å få unger om de skal "få seg noe".

Endret av Boomerang
Lenke til kommentar
Jeg er 22 år nå, og har faktisk litt lyst på et barn..

Jeg tror det hadde holdt med to barn for min del. Vet hvor kjedelig det kan være å være enebarn, så et søsken til hadde ikke gjort noe! :)

Helst en gutt og en jente.

Jeg for min del liker godt å være enebarn. Og nei, jeg er ikke bortskjemt som får alt hva jeg peker på.(..) Men så er jeg en ganske stille person som liker å være litt for meg selv, så da gjør det heller ingenting.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Sant nok. Nå er jeg så heldig å ha en god venn som nesten ble som min bror fordi han var to år yngre enn meg og våres mødre er bestevenninner. Alltid morsomt å ha en lillebror to uker hver sommer for å si det sånn. Han er enebarn også, vi ferierte og feiret alltid mange høytider sammen. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...