StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hvor mange barn er drømmetallet deres ? Jeg har to barn, men ønsker meg en eller to til, er jeg unormal ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja... mer enn 2 er unormalt. Spesiellt når du har 2 fra før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 2, kanskje 3... Mer tror jeg ville blitt veldig kaotisk Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 2, kanskje 3... Mer tror jeg ville blitt veldig kaotisk Jeg har det fint med 2 , men ønsker meg en tredje - men tiden begynner å gå, - jeg er blitt 30 år hehe.....og jeg mangler en å få flere med for øyeblikket hehe.... Men jeg har begynt å tenke litt hastverk med tanke på om jeg skal ha flere barn.....og mangler mann.... Men mener vel selv at 2 er også et fint tall å gi seg med hvis jeg ikke får flere....Og samtidig så er jeg lykkelig med de to jeg har, og jeg ønsker å ta tiden til hjelp anngående ny mann.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 De jeg har snakket med sier at forskjellen mellom 1 og 2 er minimal, men forskjellen mellom 2 og 3 er som dag og natt. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 De jeg har snakket med sier at forskjellen mellom 1 og 2 er minimal, men forskjellen mellom 2 og 3 er som dag og natt. Jeg har hørt akkurat det samme... at forskjellen mellom 2-3 er stor... Jeg har 2 , fikk de i ganske ung alder, og har derfor drømt lenge om en 3, og nå har liksom tiden gått fort... hehe... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg ønsker meg 2 eller 3 En gang i tiden.. Lyst til å gifte meg først Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Max en hvis jeg i det heletatt vil ha. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg liker ikke unger så ingen 2 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 er jeg unormal ? Nei. Mitt tall blir 0. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 jeg liker ikke unger så ingen er jeg unormal ? Nei. Mitt tall blir 0. Enig med dere, liker heller ikke unger 0 Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes at jeg var heldig nok da jeg fikk et barn, - da jeg fikk 2 følte jeg at jeg var komplett, men ønsker meg litt et tredje barn også da........Men mer enn 3 blir litt mye for meg, jeg har jo begynt å bli gammel, er tross alt over 30...... er jeg unormal ? Nei. Mitt tall blir 0. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Eg har vokst opp i en "storfamilie"(5 barn pluss foreldre) så eg kunne godt tenkt meg tilsvarende antall. Eg er i gang, såvidt, med ei datter, men har et stykke igjen Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Eg har vokst opp i en "storfamilie"(5 barn pluss foreldre) så eg kunne godt tenkt meg tilsvarende antall. Eg er i gang, såvidt, med ei datter, men har et stykke igjen Enig, det er fint med en stor familie. Jeg har to barn, men det gjør meg egentlig ingenting å ende opp med fire barn. Men tror det holder med tre siden jeg har blitt så gammel som jeg er blitt. Er jo 31 , og går mot mitt 32 år. Så jeg kommer til å stoppe med 3 barn hvis jeg er heldig å får et til - garantert tror jeg ! Skal jo ha et liv ellers også ..... Men barna har gitt meg mer enn noe annet kan gi meg, det er fakta ! Så jeg er kjempeglad for at jeg har fått dem - Kjempeglad !!!!!!! Og har veldig mange gode minner med dem helt fra de var små , som jeg aldri ville vært foruten. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vil ha 2-3 barn, ikke mer, for da må jeg ha 7-seter og de orker jeg ikke. Har selv vært enebarn halve lvet mitt, og må si jeg alltd drømte om å få søsken. Nå har jeg 2 adopterte søstre. Egentlig har jeg begynt å tenke ganske mye på det å bli far... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 1 eller 2 barn. Hvis det er 2 burde det helst bli 1 av hvert kjønn (liten case å planlegge det men) Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil ha to eller tre barn. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 De jeg har snakket med sier at forskjellen mellom 1 og 2 er minimal, men forskjellen mellom 2 og 3 er som dag og natt. Jeg har hørt at 1 er som 1, 2 er som 10... men jeg håper du har rett, for vår nummer 2 har termin i dag :-) For vår del, blir det 2 eller 3. Vi får se hvor mye jobb det er med 2 først. Marvin Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Her i hjemmet har har vi nå oppnåd vår grense.. med 3 unger.. 1 gutt og 2 jenter. Men storebror på 6 fikk omtrendt angst, når han fikk vite at han skulle få ei lillesøster til..hehe.. ville aldri vært foruten dem! Klart det er slitsomt, men det er kjempegøy også! Vil vel si at det ikke finnes noen mal på hva som er "normal" antall unger, 1-2 genrasjoner bakover var det jo normalt å få 6-7 unger.. 3-4 genrasjoner kunne de fort sitte med 8-10 unger.. jaja.. var vel mye pga mangel på prevansjon. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vil ha en, eller to barn. Det får fint holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå