LaStrada Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har blitt lite med trening i det siste, men pleier å trene 3-4 dager i uka. Da går det som regel i styrketrening og litt kondisjon. Har ikke trent siden starten av desember nå, men nå er det på'n igjen! Lenke til kommentar
haakka Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg trener 5 dager i uka. 2 dager med Krav maga, og 3 dager på 3T med Squash, jogging og styrke. Har ikke trent skikkelig på en alt for lang periode, så jeg måtte ta meg selv skikkelig i nakkeskinnet. Men nå har jeg komme igang med trening for fullt, og jeg må si det er godt å være tilbake Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) uff, husker tida på vgs hvor jeg hadde 4 økter bare på skolen, for så å ha 3 økter med fotball utenom + 2 kamper... + styrketrening utenom det. Lå vel på ca 11 økter x 1.5timer. Det ble rett og slett for mye og endte opp med at jeg ble lei fotball. Nå trener jeg kun styrke, ca 4-5 økter i uka og stortrives med det! trening faktisk ikke mye mindre antall minutter heller da alle øktene mine er på 2t +.. Endret 23. januar 2008 av mihcaoj Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 trener vel 2-3 ganger i uk nå, men jobber meg opp litt for å ta 4 økter etterhvert. alt for lenge siden jeg har trent skikkelig Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har et mål om å trene minst tre ganger i uka, og klarer det ganske bra. Dersom jeg har tid, trener jeg gjerne fem ganger i uka også. Er bare tid som er begrensningen her. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Målet mitt er større bryst og sixpack til badesesongen. Som noen sier angående mageformen; det er bedre med vaskebrett enn badeball Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mellom 3 og 8 (Inkludert lange gåturer med grei intensitet). Kommer mye an på jobbmengden. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg trener fast 3 ganger i uka Tirsdag, Torsdag og søndag Holdt på med det i et og en halvt år nå.. går fintfint har en aktiv jobb så jeg trenger ikke noe mere trening... jeg jogger ca en 40 min og har rundt 90 minutter styrketrening... noen ganger mer og noen ganger mindre Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Trener bare 2 ganger i uka nå, men trente mellom 4 og 5 ganger før, på ski Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Før trente jeg 15-20 timer i uka fem-seks dager i uka + konkurranser de fleste lørdager. Nå blir det kun en time hver dag fem dager i uka, sånn omtrent. Veksler mellom karate, yoga, pilates, treningsstudio, dans, aerobic og styrke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Målet mitt er større bryst og sixpack til badesesongen. Som noen sier angående mageformen; det er bedre med vaskebrett enn badeball Ryggen, skuldrene og beina da? Lenke til kommentar
Oly Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Ryggen, skuldrene og beina da? Jeg trener dette også da, men sixpack og bryst er mine største prioriteter Endret 27. januar 2008 av Oly Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 6 ganger (dager) á to timer + litt gym, ski og annet tull. En blanding av kondisjon og utholdende styrke, men burde lagt inn mer styrke. Blir overvekt av kondisjon for tiden. Det største problemet er å spise nok. Må gå rundt og ete hele dagen for å få nok mat til å gjennomføre treningen og restituere seg skikkelig etterpå. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 8 ganger i uka, minst. Har som mål å få til 2 økter hver dag(untatt søndag). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 3 ganger i uka fullkropp, pluss intervaller en gang i uka og en gymtime i uka. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Mandag, Tirsdag, Onsdag, Fredag, Lørdag. Fri på Torsdag og Søndag. Greit program (: Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blir vel 3-5 etter hva jeg har tid til .. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Trener ca. 5 ganger i uken. Passer på å variere slik at muskulaturen får nok hvile "mellom slagene". Har ikke noe fast treningsprogram, blir bare stress av slikt når man er småbarnsfar, i tillegg gir det litt fleksibilitet til å variere utifra motivasjonen. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg trener to ganger i uken, Mandag og Fredag, har gym på Onsdager og sykkler over 5km daglig og går turer på noen km de dagene jeg ikke trener. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette varierer med treningsprogrammene jeg trener. Pleide å trene 4 dager i uken før, men har siden i høst trent 3 dager i uken, da det er slik oppsettene er på både Sheiko og dietmarprogrammene jeg har trent. Blir relativt lange treninger, ca. 3 timer med styrke per treningsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå