Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tenker sex hele tiden omtrent, er det normalt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nok ganske normalt.

men, hvor gammel er du?

Jeg er 31 år. Og har vært kåt hele livet ! :) Jeg tenker sex og kos hele tiden ! Er vel få som vil innrømme at de er sånn - av jenter. Men det er vel fakta : Det er normalt å tenke på sex hele tiden omtrent ! Det ligger i instinktet og naturen !

Lenke til kommentar

Huff. Tragisk at kvinnesamfunnet fortsatt er slik at jenter er LIVREDDE for å få horestemplet, bare dem tenker litt på sex. Jenter som kan prate om sånne ting, uten at vi er sammen er så utrolig attraktive. Man lærer mye av dem, også. :)

Edit: Til ditt svar er nymfomani umettelig sexlyst. Ikke kåthet. Om du er nymfo kan du få ekstremt mange orgasmer på rad, og fortsatt ha lyst på mer. Ja, helt til du kollapser.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Nymfomani er strengt tatt en oppfinnelse fra det 19.århundre, hvor overklassekvinner fikk seksualiteten sin totalt undertrykt, med både psykiske og fysiske maktmidler. Det er ikke en troverdig psykologisk diagnose i dag, om den blir brukt i det hele tatt. Noen mener at menn generelt tenker mer på sex enn kvinner, men hvorvidt det er genetisk eller kulturelt er et annet spørsmål. Forskjellene mellom individer er uansett mye mye større enn forskjellene mellom kjønnene generelt. Så du har nok ingenting å bekymre deg for.

Men det er ille at kvinner likevel føler mer kulturell skam over å tenke på sex, og derfor må lage tråder på internett fora og spørre om det er normalt å være kåt. Det er tross alt noe av det mest normale som finnes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...