Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tenker sex hele tiden omtrent, er det normalt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du er unormal. Må huske på at vi mennesker kommer i ørten tusen forskjellige utgaver. Hvem skal si at ditten og datten er galt? Jeg kjenner jenter med ekstrem sexdrift og jenter som ikke tenker på sex mer en et par ganger i året (ok da. Det var en liten overdrivelse, men du skjønner poenget).

Ingen av delene er feil. Det er slik vi mennesker er; forskjellige.

Lenke til kommentar

StineMariell, jeg vet ikke hvordan jenter er sånn sett. Tror de er ganske like gutter, og da tenker de mye på sex når de er unge i hvertfall. Det har en del med hormoner å gjøre også. Men, som andre sier her; det er individuelt fra person til person. Noen tenker mer på sex enn andre. Noen har større behov/sexdrift enn andre.

Jeg tror mange har spurt seg selv det samme som du gjør - er jeg normal når jeg tenker på sex bestandig? Svaret er ja. Du har i hvertfall mange sjelefrender som gjør det samme, så uvanlig er det ikke.

Lenke til kommentar
Tenker vel på sex sånn 10 ganger i halvtimen noen dager mens andre dager kan det gå lang tid imellom, folk er vel forskjellig og ingenting er vel strengt talt "galt". :)

Som om ordene var tatt rett ut av min munn. Noen ganger kan jeg også bli veldig sexfiksert og kåt, slik at jeg får lyst til å ta hvem som helst der og da. Menneskenaturen er et mysterium.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk man får et sunnere sexliv av å tenke mye på det. Det gjør at fantasiene og variasjonen under selve sexen blir større og sannsynligvis bedre.

Men som folk over meg sier, det er like normalt som unormalt, folk er forskjellig. Noen tenker på frimerker hele dagen, mens andre tenker på sex, eller mac donalds.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...