StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg føler at jeg er nymfo.... hehe.... Tenker sex hele tiden, er jeg normal for å være jente ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror ikke du er unormal. Må huske på at vi mennesker kommer i ørten tusen forskjellige utgaver. Hvem skal si at ditten og datten er galt? Jeg kjenner jenter med ekstrem sexdrift og jenter som ikke tenker på sex mer en et par ganger i året (ok da. Det var en liten overdrivelse, men du skjønner poenget). Ingen av delene er feil. Det er slik vi mennesker er; forskjellige. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er like normalt som det er unormalt. Alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 StineMariell, jeg vet ikke hvordan jenter er sånn sett. Tror de er ganske like gutter, og da tenker de mye på sex når de er unge i hvertfall. Det har en del med hormoner å gjøre også. Men, som andre sier her; det er individuelt fra person til person. Noen tenker mer på sex enn andre. Noen har større behov/sexdrift enn andre. Jeg tror mange har spurt seg selv det samme som du gjør - er jeg normal når jeg tenker på sex bestandig? Svaret er ja. Du har i hvertfall mange sjelefrender som gjør det samme, så uvanlig er det ikke. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenker vel på sex sånn 10 ganger i halvtimen noen dager mens andre dager kan det gå lang tid imellom, folk er vel forskjellig og ingenting er vel strengt talt "galt". Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenker vel på sex sånn 10 ganger i halvtimen noen dager mens andre dager kan det gå lang tid imellom, folk er vel forskjellig og ingenting er vel strengt talt "galt". Som om ordene var tatt rett ut av min munn. Noen ganger kan jeg også bli veldig sexfiksert og kåt, slik at jeg får lyst til å ta hvem som helst der og da. Menneskenaturen er et mysterium. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror faktisk man får et sunnere sexliv av å tenke mye på det. Det gjør at fantasiene og variasjonen under selve sexen blir større og sannsynligvis bedre. Men som folk over meg sier, det er like normalt som unormalt, folk er forskjellig. Noen tenker på frimerker hele dagen, mens andre tenker på sex, eller mac donalds. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Nei du er ikke normal Er ikke jeg normal ? hehe.... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ingen er normale, men det er ikke uvanlig å tenke på sex ofte. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg føler at jeg er nymfo.... hehe.... Tenker sex hele tiden, er jeg normal for å være jente ? Ja. I min vennekrets tenker og snakker alle på/om sex hele tiden. Tror det er sunt jeg. Øker lysten. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Tror ikke at du er Unormal. Endret 14. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Milo_* Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, vet det er litt utenfor tema, men sånne folk med 3 bein og sånt er vel ikke helt normale? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, vet det er litt utenfor tema, men sånne folk med 3 bein og sånt er vel ikke helt normale? Drømmer du om det??? Det er noe jeg ikke ville kalt normalt! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 They call me "Tripod" Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 They call me "Tripod" Hahaha, ædde bædda, kamerastativ, kamerastativ, nærnærnæææ! Ånndetåppikk. Nei, det er ufyselig normalt å tenke på sex hele tiden. T.o.m. sterkt religiøse gjør det, men de har litt hardt for å innrømme det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ånndetåppikk. Nei, det er ufyselig normalt å tenke på sex hele tiden. T.o.m. sterkt religiøse gjør det, men de har litt hardt for å innrømme det. De følger en helt annen rettningslinje: "ACTION, NOT WORDS". Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Leste en gang at en gjennomsnittlig 18-åring tenker på sex eller sex-relaterte ting 80% eller mer av tiden. Vet ikke om det er sant, men det kan stemme på meg selv i den alderen i hvertfall. Endret 14. januar 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg tror StineMariell er forumtroll. 78 innlegg som handler omtrent bare om sex, på fire dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg