E}{IT Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei! Kjøpte 5m hdmi kabel fra elkjøp for 400kr. Skulle bruke den til å koble pcen til tven. 46 LCD. Hdmi-Hdmi. Opplever at når jeg kjører divx/dvd filmer over pcen så går det en linje nedover skjermen fra top til bunn hvert 3-6 sekund. Ser ut som bilde blir scannet. Den kutter liksom bilde akkurat der den er på skjermen når den beveger seg hurtig nedover. utrolig irriterende. Tester dvd film over dvd spiller via scart og da var det ikke noe problem. Lurer på om det er hdmi kabeln? Får ikke den linja når jeg bare har desktop oppe, kun ved film. Må man kjøpe monster hdmi kabel til 1000kr for å få skikkelig kabel eller? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Tror mere at det ikke er kabelen sin skyld. Hmm. Bare på Video'er sier du? Kan ikke være grunnet noe galt med grafikkortet der kortet har porblemer med video på HDMI utgangen? Hvordan er oppsettet ditt? Er det Kloning eller "entil skjerm" modus? Edit: Legger meg nå. Jeg poster ikke mer i natt... Endret 11. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 hmm... har kun brukt dualview til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå