Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mange som ikke klarer å ha sex uten følelser tilstede ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes i alle fall det høres veldig normalt ut. :)

Jeg også mener at litt følelser uansett om sexen baseres på forhold eller ikke, er normalt å ha......

Jeg var i kontakt med en mann, som jeg møtte for lenge siden på nett... Han sa at han eide overhode ikke følelser i sexen han hadde, og at han gir blaffen i om jeg eksisterer eller ikke.... Derretter blokket han meg. Det skjedde rett etter siste gang vi hadde sex...... Jeg føler det er forferdelig å tenke på at jeg delte sex med en mann som ikke føler en verdens ting...... Og er blitt litt redd sex, med tanke på hvordan andre menn er.....

Hvordan er det for dere menn, hadde dere synes det var deilig å hatt sex med en jente som ikke eide følelser i det hele tatt ?

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at følelser spiller en stor og viktig rolle når det gjelder sex. Jeg vet ikke hva menn flest synes, men flere av kameratene mine synes i alle fall ikke at følelser spiller noen rolle i sex-sammenheng.

Jeg kan aldri tenke meg å ha sex med en mann uten følelser. Følelser er et must uansett om det er basert på kun sex, vennskap eller forhold.... Jeg forstår ikke folk som tenker anderledes, hvordan klare å kysse og leke med en person som ikke eier noen følelser for deg .....

Jeg har hatt sex med en som sier at han driter i om jeg eksisterer eller ikke... det er ikke noe deilig å tenke på etterpå...... Ufølsom sex hehe huff....

Lenke til kommentar

Jeg tror at gutter og jenter er litt forskjellige her. I hvertfall er det mitt inntrykk etter å ha pratet med begge kjønn om dette mange ganger. Jenter er ofte som deg, og må ha følelser for den de har sex med. De fleste gutter må også føle noe, men det behøver ikke alltid være de samme følelsene som jenter trenger. En gutt trenger ofte bare å føle nærhet, hudkontakt, varme, mykhet og ømhet fra henne. Han behøver ikke alltid å være forelsket eller elske henne for å ha sex. Men dette varierer jo selvsagt også fra person til person.

Lenke til kommentar
Du er jo jente, så jeg antar at det er veldig normalt for din del.

jeg er gutt, og har ingen problemer med å ha sex uten følelser.

Hva foretrekker guttene da, Jenter som har følelser når de deler sex , eller jenter uten ? hehehe....

For å si det sånn så foretrekker jeg at menn har følelser. Selv om jeg tenner på det maskuline, så må de i tillegg ha følelser...

Lenke til kommentar
Sexen er bedre om man har følelser for personen, men personlig trenger jeg kun å være seksuelt tiltrukket av jenta for å ha sex med henne (ONS).

Jeg må være tiltrukket av mannen for å ha sex med han. Men må ha god kjemi personlig også... Jeg er sikkert typisk jente :) hehe

Lenke til kommentar
Du er jo jente, så jeg antar at det er veldig normalt for din del.

jeg er gutt, og har ingen problemer med å ha sex uten følelser.

Hva foretrekker guttene da, Jenter som har følelser når de deler sex , eller jenter uten ? hehehe....

For å si det sånn så foretrekker jeg at menn har følelser. Selv om jeg tenner på det maskuline, så må de i tillegg ha følelser...

Jeg personlig liker det best om hun har følelser for meg, og selvfølgelig at jeg har følelser for henne da.. Det er den beste sexen.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke folk som tenker anderledes, hvordan klare å kysse og leke med en person som ikke eier noen følelser for deg .....

Altså, det å kysse og "leke" med en person er jo godt uansett, men jeg ser poenget ditt. Det er digg, men ikke det samme.

Jeg klarer fint å ha sex med personer uten å ha følelse for dem nettopp fordi sex er godt uansett, men som flere ander sier - Sex blir bedre når det er følelser i bildet. Dette er også gjerne fordi man kjenner personen bedre og vet hva han/hun liker og ønsker, ikke bare det mentale.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke folk som tenker anderledes, hvordan klare å kysse og leke med en person som ikke eier noen følelser for deg .....

Altså, det å kysse og "leke" med en person er jo godt uansett, men jeg ser poenget ditt. Det er digg, men ikke det samme.

Jeg klarer fint å ha sex med personer uten å ha følelse for dem nettopp fordi sex er godt uansett, men som flere ander sier - Sex blir bedre når det er følelser i bildet. Dette er også gjerne fordi man kjenner personen bedre og vet hva han/hun liker og ønsker, ikke bare det mentale.

-------------------------------------------------------

Jeg mener at jeg kan ha sex , så lenge personen oppfører seg pent etterpå . Men ønsker helst spesielle følelser til stede.... Med følelser så mener jeg at det er vondt å tenke på å ha hatt sex med en som sier at han gir blaffen om du eksisterer eller ikke , og slenger stygge ord til deg etterpå..... Man bør ha respekt for andre mennesker... og samvittighet... Jeg er redd for at jeg har delt det med en som ikke eier samvittighet og sånn... En kald kynisk person- eller en annen tanke så kan det jo være at han eier for mye følelser , noe jeg fikk inntrykk av da vi hadde kontakt i virkeligheten......... og derfor så prøver han å ødelegge for meg - siden han bor på andre siden av Norge.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...