arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Et lite tips til alle Mac brukere: http://www.nullriver.com/index/products/medialink Nytt program som enkelt lar deg streame musikk fra itunes/filsystem, video og bilder til din PS3. Koster bare 20 dollar, vel verdt pengene synes jeg. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Takk for linken, så ut som et bra program. Skal prøve det når jeg kommer hjem, nettopp fått en sort MacBook Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som vet om et program som reverserer denne? altså spille av materiale fra ps3 på mac.... Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 HAr lett lenge etter et sånn program Men orker liksom ikke betale masse cash for en nettverkharddisk som gjør det samme... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Nei orker du ikke kjøpe en harddisk så funker jo programmet flott. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg bruker EyeConnect-demo som skal vare i 30 dager før man må kjøpe det, men har hatt det lenger enn 30 dager nå. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Og...? Kanskje du kan dele dine erfaringer med eyeconnect da, hvis du foretrekker det. Støtter det også UPnP streaming til PS3? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://www.elgato.com/elgato/na/mainmenu/p...Connect.en.html Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, men hvordan er interfacet? Er det støtte for id3tags, album covers og sånt? Noen som har prøvd begge og kan sammenligne kanskje? Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei orker du ikke kjøpe en harddisk så funker jo programmet flott. Programmet fungerer jo ikke så lenge jeg vil at effekten skal være modsatt..altså spille av ps3 ting hjemme fra macen "ute".. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det er umulig å gjøre det motsatt så lenge dette ikke er støttet av Playstation 3, eller man kan kjøre homebrew applikasjoner. Du kan bruke Linux til dette men det er ikke optimalt spør du meg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hørt at Medialink er bedre enn EyeConnect når man skal bruke det til PS3. Kommer nok til å teste medialink. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er umulig å gjøre det motsatt så lenge dette ikke er støttet av Playstation 3, eller man kan kjøre homebrew applikasjoner. Du kan bruke Linux til dette men det er ikke optimalt spør du meg. ahh..kjipt da ja linux hadde vært noe, men det går altså ikke an på noen annen måte? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig. F.eks Spille av musikk som ligger på ps3, når jeg er på skolen med macen.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig. F.eks Spille av musikk som ligger på ps3, når jeg er på skolen med macen.. Kjøp deg en PSP så går det an. Ellers skjønner jeg ikke vitsen med det du sier. Hvorfor ikke bare legge musikken på macen? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis du har musikken din på laptopen så blir den med deg til skolen også vet du. Da trenger du ikke å streame den hjemmefra. Med medialink så spiller du av musikken med PS3 også, du trenger ikke å ha musikken på konsollen. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, når PS3 ikke har noen form for deling så kan du jo tenke deg selv at det ikke går Men skjønner ikke hvorfor du absolutt trenger det? Tenkt å laste ned filmer på PS3 som du skal se på laptopen? Eller hva mener du egentlig. F.eks Spille av musikk som ligger på ps3, når jeg er på skolen med macen.. Kjøp deg en PSP så går det an. Ellers skjønner jeg ikke vitsen med det du sier. Hvorfor ikke bare legge musikken på macen? Pga macen har ikke plass til musikken Men det blir nok NAS som vil funke best for meg eller en ftp server.Kommer ikke på noen andre måter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå