Nicolas9 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 For et par års tid siden var det mange som reklamerte med en liten dippedutt som man kunne klistre på mobiltelefonen sin, som skulle redusere strålingen fra antennen. Selv var jeg veldig skeptisk til dette, og kjøpte ikke noe slikt. Men jeg har i senere tid fått høre at den fungerer bra, i allefall at varmen fra telefonen blir redusert. Dette er noe jeg kunne tenke meg, da varmen plager meg til tider når jeg snakker uten hands-free. Men er det noen som aner hvor man får tak i en slik? eller som har hørt noe mer om hvor bra det fungerer? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Wtf, hvilken "varme", merker aldri noen varme jeg... :-? Lenke til kommentar
river Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Da har ikke du snakket mye i telefon vist du ikke har merket at det blir varme.. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Nei, det blir veldig varmt til tider.... denne strålingen skal visst ikke være farlig, men den er likevel plagsom. Men ingen som vet om hvor jeg får tak i en slik dippedutt? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg hørte noen som hadde fått tak i en sånn ting på clas olson eller noe.. husker ikke helt... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Telebutikken har nokon slike, Antirad heiter dei. koster 98,- på web. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Heisann! Fikk tak i originalen jeg, den heter RayAway, og var den jeg så etter, husket bare ikke navnet. Fant den på nett et sted til en ca 150,- eller noe tror jeg det var. Men takk for tips likevel, Clas Olsson har ikke noe slikt, de så nesten rart på meg da jeg spurte... Lenke til kommentar
dido Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 På www.stilig.com/catalog/ kommer det til å finnes masse duppedipper og annet stilig til en billig penge. Shoppen er ikke åpnet ennå, men ta en titt fordet... dido Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå