Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det normalt å blokke en jente rett etter å ha hatt sex med henne ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Men jeg har ikke sagt at du ikke kan ytre deg? Tvert imot spurte jeg hvor du ville gå videre.

Så lenge trådstarter ikke definerer rammene, men bare serverer problemstilling, er det ikke opp til MEG å bestemme noe som helst. Jeg stiller bare spørsmål, og det uten noe personlig mål, bare heller for å finne ut hva trådstarter egentlig mener, fordi hun er rimelig "springende".

Hvis man ikke får et tydelig nok bilde, så kan man heller ikke gi den beste hjelpen, men hva mener du?

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Klart at hun kan få bedre og mer hjelp hvis hun er mer tydelig og strukturert, men hun utrrykker en masse følelser i tilknytning til opplevelsen hun hadde og da er det vel disse følelsene jeg har tatt utgangspunkt i når jeg har svart henne.

Skjønner at du er en god person :thumbup:

Men, man må komme videre fra "mental tømming", og det til "læring". For å komme videre mener jeg at man skal ikke være sammen med sutreren i kjelleren,

men heller "tvinge" denne til å se begrensninger og muligheter.

:)

Lenke til kommentar
Fra å ha problemer med å styre seg , og si at jeg er den deiligste damen han har møtt i sitt liv mens vi hadde sex, så skifter han fort humør når han er tilbake på andre siden av landet......Og da depper han meg ned..... Slemme mann .... Jeg liker ikke at jeg tar meg nær av det..... Det skulle vært sånn at jeg kunne bare kaste det ut av hodet mitt ;)

Det er ikke snakk om å være vinglete, det er ren manipulasjon.

Han får deg til å føle deg dritt når han er borte fra deg, gjør det usikker slik at du konstant tenker på ham og han er "hos deg" hele dagen. Men når dere er sammen i virkeligheten, er han selvfølgelig verdens søteste og greieste, fordi da trenger han å knytte deg til seg, slik at følelsene dine er sterke med en gang han er borte.

Herlig.

Men du har antakeligvis ikke lidd "nok" om du fremdeles føler deg tiltrukket av ham og ikke klarer å bryte kontakten. For det er det du bør, bryte kontakten. Du beskriver jo en person som ikke er god i hodet.

Lenke til kommentar

Som kvinne stiller jeg meg helt uforstående til trådstarters oppførsel. Hvis en mann behandler deg som dritt så må du jo kutte han ut. Jeg forstår ikke deg og mange andre kvinner. Jo verre en mann oppfører seg mot deg, jo mer gira blir du på han. Hva sier det deg om selvbildet ditt??

Selv om man opplever jævlige ting i livet så gjelder det faktisk å ta lærdom av det, ikke søke etter mer av det. Det skjønte jeg tidlig i tenåra, og det skulle jeg tro og håpe at du som en 30 år gammel kvinne med to barn også burde skjønt.

Har du noen gang hørt uttrykket: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Det er litt sannhet i det uttrykket, tenk litt over det, mens du sletter mobilnr. hans, eposten hans og alt annet som gjør at du kan ta kontakt med han. Når han ringer så svarer du ikke, når han e-mailer deg, så sletter du han, kommer han på døra di, ringer du purken.

Som en engelsk dikter en gang sa: Grow some balls, woman!

Lenke til kommentar
Nja. Hvem bestemmer hva som er normalt?

Hvis han gir deg falske forhåpninger er det dårlig gjort, men det er ikke særlig unormalt at en del folk gjør sånt.

Hvis jeg hadde blokket en mann / gutt etter sex så hadde det nok fortalt litt om hvordan jeg var som menneske - at jeg kanskje hadde en løs holdning til sex ...... Men det har jeg heldigvis ikke... :) Men kan ikke utelukke det kan være mange grunner til at man blokker etter sex , - og som regel er det skuffende for den som blir blokket. Men men : Det er den som blokker som har problemet :) )

Lenke til kommentar
Som kvinne stiller jeg meg helt uforstående til trådstarters oppførsel. Hvis en mann behandler deg som dritt så må du jo kutte han ut. Jeg forstår ikke deg og mange andre kvinner. Jo verre en mann oppfører seg mot deg, jo mer gira blir du på han. Hva sier det deg om selvbildet ditt??

Selv om man opplever jævlige ting i livet så gjelder det faktisk å ta lærdom av det, ikke søke etter mer av det. Det skjønte jeg tidlig i tenåra, og det skulle jeg tro og håpe at du som en 30 år gammel kvinne med to barn også burde skjønt.

Har du noen gang hørt uttrykket: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Det er litt sannhet i det uttrykket, tenk litt over det, mens du sletter mobilnr. hans, eposten hans og alt annet som gjør at du kan ta kontakt med han. Når han ringer så svarer du ikke, når han e-mailer deg, så sletter du han, kommer han på døra di, ringer du purken.

Som en engelsk dikter en gang sa: Grow some balls, woman!

Hvis det er tilfellet at trådstarter er 30 år, så er jeg dypt forundret over hennes oppførsel.

At en dame på 30 ikke har skjønt og lært om sånne mennesker tiligere er rart, de fleste (innkludert Theia) har vel lært å sky sånne som pesten. 

Det at du har unger og fortsatt lar deg utnytte av

menn på den måten kan gjøre at barna dine får et forvrenkt bilde av kjønnsroller.

Dette går mere utover dine barn enn det gjør deg, i det lengere løp.

Jeg trodde din alder var ca. 15-18. Men er du 30 og har barn så er det på høy tid å ikke bare lære av dine feil, men også skjerme dine barn fra sånne menn.

Fortsetter du med å sette deg i offer-rollen kommer du til å forbli der resten av livet, det er opptil deg å snu det.

Følg rådene til Theia til punkt å prikke sier jeg.

Endret av Evil Eye
Lenke til kommentar
Jeg er ikke løssluppen, jeg er kostbar og eksklusiv :) Det er sant , for mannen jeg rotet med var min nummer to sexuellt ! Jeg er over 30 altså, og har ikke rotet skikkelig med andre enn to menn i livet mitt........

Men vet at jeg har det i kjeften ellers...... jeg er ikke redd å bruke litt "stygge" ord av og til....

Hun sier selv hun er tredve år. En annen plass i tråden sier hun at hun har to barn hvis jeg husker rett. Mildt sagt forundret over at selvrespekt kan være så ikke eksisterende som hos trådstarter, og skulle inderlig ønske at hun tar lærdom av råd folk her kommer med og tenke seg om en gang til før hun faller tilbake i gamle spor og går etter menn som behandler henne som dritt.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

hvor normalt det er å blokkere noen etter sex er vel avhengig av hva personen er ute etter. er han kun ute etter å ha seg et random ligg i ny og ne er jeg tilbøyelig til å se hvorfor han gjør dette mot deg.

ut ifra det du beskriver så lar du han tråkke på deg gang på gang og siden du hele tiden tar han tilbake og har sex med han på nytt er det ikke noe rart han oppfører seg slik. siden du tydeligvis lar han holde på slik ser han heller ikke noen grunn for han til å endre oppførselen sin.

når dette er sagt er jeg enig i hva andre har sagt i denne tråden. på meg virker han som en psykopat som du egentlig bør holde deg langt unna. siden du tydeligvis har følelser for han vil det oppleves som tøft å bryte med han men dette vil være noe du vil være lettet over i fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg holder en knapp på det Theia snakker om her. Har sett noen av dine tråder StineMariell og det virker som dine forhold til menn ikke er helt sunne og at du med denne tråden er bare ute etter å få sympati for at han blokkerer deg etter sex. På den måten kan du føle at det er han som er en drittsekk og at du har intet ansvar her. Jeg kjenner ikke din historie og har heller ikke lest alle postene, men det er følelsen jeg sitter igjen med etter å ha lest mesteparten. Slik jeg tolker dette trenger du å jobbe en hel del med ditt eget selvbilde, selvrespekt og hvilke menn du foretrekker og tiltrekker deg.

Det er sikkert ikke unormalt å blokke etter sex heller hvis sexen ikke var bra eller man ikke liker personen og fant ut at man ikke vil ha noe mer med henne/han å gjøre. Høflig kan vel derimot diskuteres om det er eller ikke. Han gjorde vel trådstarter en tjeneste siden han likevel ikke var noe grei. Men selvrettferdighet over det hjelper deg ingen vei enn ut i samme suppa igjen senere.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...