Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det normalt å blokke en jente rett etter å ha hatt sex med henne ?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Lurer på om StineMariell er bare litt hyper? 61 innlegg i løpet av under et døgn ...!?

Med den hastigheten, runder du hundre før midnatt.

pøff! Som om ikke du også har posta med turboknappen inne noen ganger :p

Riktig, og de få gangene :whistle:  det gjelder var jeg faen ikke helt god ... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jenta vår leder soleklart, og lille meg forsøker bare å hjelpe, skjønner du ... :innocent:

On topic: Trådstarter kan gjerne kommentere alle svarene, og ikke bare hoppe over de som virker vanskelige ...!?

:thumbup:

Lenke til kommentar

jo det virker ondskapsfullt ut på en måte, men jeg føler samtidig at det er han som har problemer med noe som oppfører seg slikt..... Så det er vel heller synd på han som må være sånn. Men det er også synd på meg da, som blir blokka etter sex og greier......

Men jeg tror at må være syk oppe i hodet på en eller annen måte, med tanke på hans oppførsel på mange måter....

Og det rare er at vi jenter blir litt svak for dem selv om de er sånn ja....... også vil vi ha komplimenter fra dem - vil jo ikke høre at vi er stygge og forferdelige etter at vi har delt sex......

Men han er en vinglepave.... Fra å ha problemer med å styre seg , og si at jeg er den deiligste damen han har møtt i sitt liv mens vi hadde sex, så skifter han fort humør når han er tilbake på andre siden av landet......Og da depper han meg ned..... Slemme mann .... Jeg liker ikke at jeg tar meg nær av det..... Det skulle vært sånn at jeg kunne bare kaste det ut av hodet mitt ;)

Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ?

Ja, jeg møtte en mann som blokket meg. Han bodde i en annen by. Han har gjort det før, etter sex, for så å komme tilbake å virke dødsforelska ut...... Jeg skjønner meg ikke på han....

Han oppfører seg ganske naturlig for "mannen" å være. Intet vondt med det.

:)

Riktig, og de få gangene :whistle: det gjelder var jeg faen ikke helt god ... :p

Ser deg stadigvekk inne blandt topp20-postere ;)

https://www.diskusjon.no/index.php?&act=Stats

----------------------------------------------------

Jeg er flink i touchmetoden, jeg skriver som jeg snakker hehe, like fort omtrent :)) hehe, trenger ikke å se på tastene engang mens jeg skriver :);)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Men han er en vinglepave.... Fra å ha problemer med å styre seg , og si at jeg er den deiligste damen han har møtt i sitt liv mens vi hadde sex, så skifter han fort humør når han er tilbake på andre siden av landet......Og da depper han meg ned..... Slemme mann .... Jeg liker ikke at jeg tar meg nær av det..... Det skulle vært sånn at jeg kunne bare kaste det ut av hodet mitt 

Utfordring: Si høyt til deg selv ti ganger: Jeg gjør meg selv deppa, men slasken var til satans god hjelp.

Hvis det forandrer noe som helst i din måte å tenke på, så må du så gjerne fortelle ... :)

Lenke til kommentar

Ja han slasken der forvirrer meg :)) Og jeg blir deppa av han, men prøver å jobbe imot det også..... Men det er ikke lett....... For jeg har jo satt en sperre en plass.... Jeg tør ikke å møte en ny mann på lenge.... Og det gjør meg enda mer frustrert hehe....

Men han er en vinglepave.... Fra å ha problemer med å styre seg , og si at jeg er den deiligste damen han har møtt i sitt liv mens vi hadde sex, så skifter han fort humør når han er tilbake på andre siden av landet......Og da depper han meg ned..... Slemme mann .... Jeg liker ikke at jeg tar meg nær av det..... Det skulle vært sånn at jeg kunne bare kaste det ut av hodet mitt 

Utfordring: Si høyt til deg selv ti ganger: Jeg gjør meg selv deppa, men slasken var til satans god hjelp.

Hvis det forandrer noe som helst i din måte å tenke på, så må du så gjerne fortelle ... :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja han slasken der forvirrer meg :) ) Og jeg blir deppa av han, men prøver å jobbe imot det også..... Men det er ikke lett....... For jeg har jo satt en sperre en plass.... Jeg tør ikke å møte en ny mann på lenge.... Og det gjør meg enda mer frustrert hehe....

Gotcha! :new_woot:  

Tipper på at du selv er den beste til å forvirre deg selv, fordi ikke kan du ha utført "leksen"

jeg bad om, og jeg tipper du ikke hadde tid til å lese/forstå/reflektere/velge/respondere, før du kastet deg over tastaturet. Det sier meg at du skriver/snakker fortere enn ditt eget hode får med seg. Så da blir det bare et sjansespill om du i din naturlige travelhet får med deg fakta. Og kan da oppfatte hvilken som helst situasjon totalt feil.

Slow down dear sister! :love:

Lenke til kommentar
Han vet at jeg har slitt med sosial angst og slikt av dette, samt litt andre ting.... Han sa til meg at han skjønte at jeg hadde problemer ut ifra dette. [..]

Enda han vet at jeg er sårbar , og har opplevd mye spesiellt før, så tråkker han hardt på meg.

Det viser jo at han er slem mot deg med vilje. Så han går inn for å såre deg, gjøre at du gråter, håper at du blir så myk og sårbar at han kan trøste deg igjen. På den måten får han et overtak på deg. Så rart det enn høres, kan du over tid bli avhengig av ham og denne behandlingen, hvis du er disponert for å være litt submissiv. Ikke gå i den fellen!

Det høres ut som at du har opplevd mye vondt og at du har blitt skuffet over mennesker mange ganger. Men si til deg selv at du fortjener bedre. Gå ut og treff nye og positive mennesker og du vil snart glemme denne dusten.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg gjør.... men jeg vet at han fyren er dust, for han har politianmeldt meg også tidligere....... Poltiet forstod ikke seg på hvorfor heller, men måtte ta den seriøst...... og jeg måtte i avhør, og politiet sa at han følte seg truet fordi at jeg hadde sendt et bilde til han tidligere, der det var bilde av meg og barna mine , ved siden av danmarkstur på en ferietur for lenge siden 1 og en halv time fra hjemmet hans...... Hallo........ hehe.... Han anmeldte meg for trusler, men politiet skjønte ikke hva han var redd for........ Helt uskyldig ting..... ???

Politiet sa at han måtte liksom snakke med meg om dette , pga han har plikt til å fortelle om dette når han hadde lagt inn en annmeldelse......

Nei ikke godt å forstå seg på..... Men mannen har selv sagt at han er helt ekstrem galen selv.... så dette er vel måten han er gal på......

Ja han slasken der forvirrer meg :) ) Og jeg blir deppa av han, men prøver å jobbe imot det også..... Men det er ikke lett....... For jeg har jo satt en sperre en plass.... Jeg tør ikke å møte en ny mann på lenge.... Og det gjør meg enda mer frustrert hehe....

Gotcha! :new_woot:  

Tipper på at du selv er den beste til å forvirre deg selv, fordi ikke kan du ha utført "leksen"

jeg bad om, og jeg tipper du ikke hadde tid til å lese/forstå/reflektere/velge/respondere, før du kastet deg over tastaturet. Det sier meg at du skriver/snakker fortere enn ditt eget hode får med seg. Så da blir det bare et sjansespill om du i din naturlige travelhet får med deg fakta. Og kan da oppfatte hvilken som helst situasjon totalt feil.

Slow down dear sister! :love:

Lenke til kommentar

au skrev feil: jeg sendte han et bilde for lenge siden. Der var det bilde av meg og barna ved siden av danmarksbåten, som er en og en halv time kjøretur fra der han bodde. Det endte med at han gikk amok, gikk til politiet med bildet, og fikk meg til avhør...... Han påsto at han var redd at han skulle få besøk av meg en dag......

Politiet skjønte seg ikke på dette hehe......

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Han vet at jeg har slitt med sosial angst og slikt av dette, samt litt andre ting.... Han sa til meg at han skjønte at jeg hadde problemer ut ifra dette. [..]

Enda han vet at jeg er sårbar , og har opplevd mye spesiellt før, så tråkker han hardt på meg.

Det viser jo at han er slem mot deg med vilje. Så han går in for å såre deg, gjøre at du gråter, håper at du blir så myk og sårbar at han kan trøste deg igjen. På den måten får han et overtak på deg. Så rart det enn høres, kan du over tid bli avhengig av ham og denne behandlingen, hvis du er disponert for å være litt submissiv. Ikke gå i den fellen!

Det høres ut som at du har opplevd mye vondt og at du har blitt skuffet over mennesker mange ganger. Men si til deg selv at du fortjener bedre. Gå ut og treff nye og positive mennesker og du vil snart glemme denne dusten.

Ikke for å være vemmelig, men hva betyr kritisk sans/vurderingsevne?

Man skal så klart ikke glemme de som gjør noe "fælt" mot en, som igjen får en til å sette seg selv i en følelsesmesig "baklås". Det er jo for satan de som vi lærer av. Hva i det søte lærer man av noen som er bare suttandutt? kommer ingen vei med å bare trøste, nei, et vennelig, men bestemt dytt, er bedre. Rykk folk ut av tilstanden som de har plassert seg selv i!

Lenke til kommentar

Men tror du det er normalt at jenter tar litt skrekken av å oppleve dette ? Ville du tatt skrekken ? Kan svare med engang hva en mann sier , en mann sier at de ikke ville fått fnatt.... Men verre med oss jenter da.......

Nei håper jeg en gang treffer en mann som ikke sårer meg ihvertfall :)

Det viser jo at han er slem mot deg med vilje. Så han går in for å såre deg, gjøre at du gråter, håper at du blir så myk og sårbar at han kan trøste deg igjen. På den måten får han et overtak på deg. Så rart det enn høres, kan du over tid bli avhengig av ham og denne behandlingen, hvis du er disponert for å være litt submissiv. Ikke gå i den fellen!

Man skal så klart ikke glemme de som gjør noe "fælt" mot en, som igjen får en til å sette seg selv i en følelsesmesig "baklås". Det er jo for satan de som vi lærer av. Hva i det søte lærer man av noen som er bare suttandutt? kommer ingen vei med å bare trøste, nei, et vennelig, men bestemt dytt, er bedre. Rykk folk ut av tilstanden som de har plassert seg selv i!

au skrev feil: jeg sendte han et bilde for lenge siden. Der var det bilde av meg og barna ved siden av danmarksbåten, som er en og en halv time kjøretur fra der han bodde. Det endte med at han gikk amok, gikk til politiet med bildet, og fikk meg til avhør...... Han påsto at han var redd at han skulle få besøk av meg en dag......

Politiet skjønte seg ikke på dette hehe......

Nå har du kommet til post nr. 69. Skal vi sprette Sjampisen? :cool:

-----------------------------------

Har jeg kommet til post nr. 69 ? Deilig tall hehehehe . .... kødder .... Vi spretter brusen for jeg drikker ikke vin eller alkohol.....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nei ikke godt å forstå seg på..... Men mannen har selv sagt at han er helt ekstrem galen selv.... så dette er vel måten han er gal på......

Vær nå klar over at når du kritiserer andre så er det faktisk ikke de du beskriver, men den effekten deres oppførsel gjør på deg. Det betyr at det kan være at dere er like flinke til å gjøre hverandre småsprøe ...?!

Lenke til kommentar

For å senke alvorligheten, hurtigheten og alle de lange svarene sier jeg kort og godt:

Hvorfor i h***ete gidder du i det heletatt å snakke med noen som gjør noe sånt mot deg? Glem han!! Glem han helt og kom deg videre!! En fyr jeg lett hadde slått ned hvis jeg hadde møtt på han.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hmm... Jeg skjønner ikke hva du mener/hvor du vil hen. Du spør ikke meg om å definere disse begrepene, gjør du? Antar det er et retorisk spørsmål, men jeg ser ikke helt hva du mener her.

kommer ingen vei med å bare trøste, nei, et vennelig, men bestemt dytt, er bedre. Rykk folk ut av tilstanden som de har plassert seg selv i! :)

Regner med at du mener at jeg er for trøstende da? Vel, hun trenger også noen som hører på henne og forstår henne. Det er først og fremst ikke hennes skyld at hun har havnet i denne situasjonen. Jeg har også sagt litt om hvorfor jeg mener er det blir slik, og hva hun kan gjøre i fremtiden for å ikke gjenta det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har jeg kommet til post nr. 69 ? Deilig tall hehehehe . .... kødder .... Vi spretter brusen for jeg drikker ikke vin eller alkohol.....

Ja, tallet er slett ikke å forakte ... :new_woot:

Heldig du, som kan være så løssluppen uten slik "styggdom" ... :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hmm... Jeg skjønner ikke hva du mener/hvor du vil hen. Du spør ikke meg om å definere disse begrepene, gjør du? Antar det er et retorisk spørsmål, men jeg ser ikke helt hva du mener her.

kommer ingen vei med å bare trøste, nei, et vennelig, men bestemt dytt, er bedre. Rykk folk ut av tilstanden som de har plassert seg selv i!

Regner med at du mener at jeg er for trøstende da? Vel, hun trenger også noen som hører på henne og forstår henne. Det er først og fremst ikke hennes skyld at hun har havnet i denne situasjonen. Jeg har også sagt litt om hvorfor jeg mener er det blir slik, og hva hun kan gjøre i fremtiden for å ikke gjenta det.

Jada, hun har brukt utrolige over seksti poster på "gnålet". Når skal vi komme videre?

:hmm:

Lenke til kommentar

Ja, tallet er slett ikke å forakte ... :new_woot:

Heldig du, som kan være så løssluppen uten slik "styggdom" ... :innocent:

--------------------------------

Jeg er ikke løssluppen, jeg er kostbar og eksklusiv :) Det er sant , for mannen jeg rotet med var min nummer to sexuellt ! Jeg er over 30 altså, og har ikke rotet skikkelig med andre enn to menn i livet mitt........

Men vet at jeg har det i kjeften ellers...... jeg er ikke redd å bruke litt "stygge" ord av og til....

Lenke til kommentar
Jada, hun har brukt utrolige over seksti poster på "gnålet". Når skal vi komme videre? :hmm:

Hvor vil du da? Det er jo hennes tråd og hun som styrer hvor hun vil i denne tråden.

Ellers synes jeg tråden passer bedre i samliv-kategorien. Det er stort sett bare ordet "sex" som gjør at den passer her.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvor vil du da? Det er jo hennes tråd og hun som styrer hvor hun vil i denne tråden.

Ellers synes jeg tråden passer bedre i samliv-kategorien. Det er stort sett bare ordet "sex" som gjør at den passer her.

Helt uenig! Hun har kun kontroll med å starte tråden i dette tilfellet. Hvis hun hadde bevilget seg tid til å sette tydeligere rammer, så hadde det vært en annen sak. Derfor ruler ytringsfriheten!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...