Zethyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Spør du meg er det tåpelig å kutte all kontakt etter sex, med mindre han er ute etter å bruke deg. Hvorfor ellers skulle han gjøre det akkurat når han fikk det han ville? Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Spør du meg er det tåpelig å kutte all kontakt etter sex, med mindre han er ute etter å bruke deg. Hvorfor ellers skulle han gjøre det akkurat når han fikk det han ville? Da han blokket meg ringte han meg og sa til meg at : jeg var forelsket i han, og at han følte ingen verdens ting for meg. Han sa også at han aldri i livet kunne tenke seg å ha sex med meg igjen. Og at jeg var en jente som han synes var stygg og ikke hadde sansen for. Er det rart jeg ble såret ? Styggt å tråkke meg ned på den måten... Jeg sa det til han... Men da svarte han : jeg tenker kun på meg selv, og driter i om du er såret. Jeg tenker på meg selv om mitt, mine ønsker og drømmer. Jeg driter i deg. Problemer du får ut av dette får du ta deg av selv sa han... Han sa at det er normalt å kun tenke på seg selv, det er slik det skal være i denne sammenheng når man har sex. Også sa han at jeg ikke passet til å leke - jeg var ikke typen til det siden jeg mente at man kunne pakke ord mer inn, og være hyggelig etter sexen også..... Han vet at jeg tar meg nær ut av dette, og sliter med dette... Men han gir blaffen i å være hyggelig. Han er kun kald og kynisk. Han har vært slik før også, og derretter kommet tilbake, og virket dødsforelsket ut... Han bor langt unna... en helt annen kant av landet , så av og til lurer jeg på om han gjør dette for å ødelegge mine lyster og tanker ..... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da han blokket meg ringte han meg og sa til meg at : jeg var forelsket i han, og at han følte ingen verdens ting for meg. Han sa også at han aldri i livet kunne tenke seg å ha sex med meg igjen. Og at jeg var en jente som han synes var stygg og ikke hadde sansen for. Er det rart jeg ble såret ? Kutt ut all kontakt med ham, ta deg en lang spasertur hvor du får tenkt gjennom ting, og få ham så ut av hodet.. Sånne gutter er det ikke verdt å bruke tid på, du fortjener bedre enn det. Han har vært slik før også, og derretter kommet tilbake, og virket dødsforelsket ut...Virket dødsforelsket, eller virket desperat ? tenk litt over det.. Neste gang han gjør noe sånt så tenker du tilbake på hvilke ting han har gjort før, så kanskje det hjelper deg til å holde deg unna. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ? Ja, jeg møtte en mann som blokket meg. Han bodde i en annen by. Han har gjort det før, etter sex, for så å komme tilbake å virke dødsforelska ut...... Jeg skjønner meg ikke på han.... Han oppfører seg ganske naturlig for "mannen" å være. Intet vondt med det. ER dette normal oppførsel for menn ? Hva er vitsen med det ? Ordet var ikke "normal", men "naturlig". Det er ikke annen vits enn den forklaringen som biologien forteller oss. Sex er naturligvis bare moro for "mannen". Ikke dermed sagt at alle menn oppfører seg like ufølsomt som slasken din, men for den "jaktende mannen" er dette helt naturlig. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes at dette er slaskende og tåpelig oppførsel.... Menn som oppfører seg som dette, er med på å skape et dårlig bilde for kvinner og sex... Kvinner / jenter er redd for å bli behandlet slik..... Hvorfor ikke unne jentene godt ? Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ? Ja, jeg møtte en mann som blokket meg. Han bodde i en annen by. Han har gjort det før, etter sex, for så å komme tilbake å virke dødsforelska ut...... Jeg skjønner meg ikke på han.... Han oppfører seg ganske naturlig for "mannen" å være. Intet vondt med det. ER dette normal oppførsel for menn ? Hva er vitsen med det ? Ordet var ikke "normal", men "naturlig". Det er ikke annen vits enn den forklaringen som biologien forteller oss. Sex er naturligvis bare moro for "mannen". Ikke dermed sagt at alle menn oppfører seg like ufølsomt som slasken din, men for den "jaktende mannen" er dette helt naturlig. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Virker på meg, ut ifra det du forteller, som han er en psykopat, eller deler mange av det samme egenskapene som en. Å ha et personlig forhold til disse menneskene på hvilket som helst plan, er destruktivt og ødeleggende for et menneske. Skjønt, det kan også hende at han kun er seksuelt frustrert, hormonene bobler over o.l. som skjer i tenårene. Dog endrer ikke dette mitt syn ang. ditt forhold til han. Skjer dette igjen så kan du ikke skylde andre enn deg selv. Men det er vel sånn alle må og har igjenom på ene eller andre siden og som gjør at vi lærer. Dog så synes jeg han utrykte seg noe drøyt og gikk langt over terskelen i henhold til språkbruk. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Ja, det er det som er skummelt... Man sitter å venter på at denne mannen skal ta hyggelig kontakt igjen, og være hyggelig..... slik at jeg får vite at jeg ikke så skremmende ut.... Man blir lett fokusert på om noe var galt med seg selv og sexen....... Tidligere så satt jeg sånn og ventet lenge også.... og så kom han tilbake igjen når det passet han. Jeg mistenkte at han ville bli som dette igjen, og det ble han.... Da han blokket meg ringte han meg og sa til meg at : jeg var forelsket i han, og at han følte ingen verdens ting for meg. Han sa også at han aldri i livet kunne tenke seg å ha sex med meg igjen. Og at jeg var en jente som han synes var stygg og ikke hadde sansen for. Er det rart jeg ble såret ? Kutt ut all kontakt med ham, ta deg en lang spasertur hvor du får tenkt gjennom ting, og få ham så ut av hodet.. Sånne gutter er det ikke verdt å bruke tid på, du fortjener bedre enn det. Han har vært slik før også, og derretter kommet tilbake, og virket dødsforelsket ut...Virket dødsforelsket, eller virket desperat ? tenk litt over det.. Neste gang han gjør noe sånt så tenker du tilbake på hvilke ting han har gjort før, så kanskje det hjelper deg til å holde deg unna. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Det er ikke bare dette han har gjort mot meg, det er enda verre ting bak også, men orker ikke å si det engang.... Da han møtte meg virket han opp og ned - svingete i humøret, men jeg følte jeg så "noe godt og hjelpeløst i han likevel" - huff vi jenter altså.... sånn ser vi på gutter av og til..... Han kjeftet på meg mange ganger under leken.... Først ønsket han en gutt ekstra i sengen, og når jeg begynte å prate om en annen mann, så ble han kjempesint, og hoppet over meg, og lagde grimaser ..... merkelig..... Og plutselig svingte han om til å bli blid igjen...... Og alt var liksom så kanondeilig..... Og så blokker han meg igjen, - og opptrer litt likt som han har gjort tidligere - nedpsykende...... Og fremdeles føler jeg meg litt svak for han, selv om han er så dum ! Det er kjipt ! Er det rart jeg er forvirret ? Virker på meg, ut ifra det du forteller, som han er en psykopat, eller deler mange av det samme egenskapene som en. Å ha et personlig forhold til disse menneskene på hvilket som helst plan, er destruktivt og ødeleggende for et menneske. Skjønt, det kan også hende at han kun er seksuelt frustrert, hormonene bobler over o.l. som skjer i tenårene. Dog endrer ikke dette mitt syn ang. ditt forhold til han. Skjer dette igjen så kan du ikke skylde andre enn deg selv. Men det er vel sånn alle må og har igjenom på ene eller andre siden og som gjør at vi lærer. Dog så synes jeg han utrykte seg noe drøyt og gikk langt over terskelen i henhold til språkbruk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes at dette er slaskende og tåpelig oppførsel.... Menn som oppfører seg som dette, er med på å skape et dårlig bilde for kvinner og sex... Kvinner / jenter er redd for å bli behandlet slik..... Hvorfor ikke unne jentene godt ? Jeg må nok si jeg er a tinsybitsy uenig med deg. Det skal to til for å danse, og begge kan jo i det minste være sånn noenlunde klar over hvordan de biologiske forskjellene faktisk er hos kjønnene, først. Ansvaret påhviler begge i lik mengde. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja, det er det som er skummelt... Man sitter å venter på at denne mannen skal ta hyggelig kontakt igjen, og være hyggelig..... slik at jeg får vite at jeg ikke så skremmende ut.... Man blir lett fokusert på om noe var galt med seg selv og sexen....... Tidligere så satt jeg sånn og ventet lenge også.... og så kom han tilbake igjen når det passet han. Jeg mistenkte at han ville bli som dette igjen, og det ble han.... En gang drittsekk, alltid drittsekk Gå ut og rensk tankene nå, så finner du deg med tid og stunder en mann som setter pris på deg også etter at dere har hatt sex Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Og en ting til : Kanskje det var galt av meg å fortelle han rett ut hva jeg føler om det han gjør mot meg .... Alt det jeg sier her , det vet han... Han vet at jeg reagerer på hans opptreden, og er lei meg for det. Men han sier at det gir han faen i.... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Såklart det er normalt å blokke jenter man har hatt sex med. Så lenge det er snakk om en one night stand uten ytterligere forelskelse!!! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og en ting til : Kanskje det var galt av meg å fortelle han rett ut hva jeg føler om det han gjør mot meg ....Nei, det var riktig av deg. Ikke alle menn (veldig få faktisk) skjønner hva jenter føler og tenker bak ting. Den dagen du ikke kan snakke helt ærlig om følelsene dine til en person bør det blinke noen varsellamper. Lykke til videre Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Såklart det er normalt å blokke jenter man har hatt sex med. Så lenge det er snakk om en one night stand uten ytterligere forelskelse!!! Det er ikke normalt nei ! Men dette var ikke onenight heller.... Men mener at ved en onenight , er det også styggt å blokke en jente / gutt rett etter sexen er overstått..... - akkurat som om sexen var kjip liksom..... Tåpelig oppførsel... Men slik er ihvertfall min tankegang Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er ikke bare dette han har gjort mot meg, det er enda verre ting bak også, men orker ikke å si det engang.... Da han møtte meg virket han opp og ned - svingete i humøret, men jeg følte jeg så "noe godt og hjelpeløst i han likevel" - huff vi jenter altså.... sånn ser vi på gutter av og til..... Han kjeftet på meg mange ganger under leken.... Først ønsket han en gutt ekstra i sengen, og når jeg begynte å prate om en annen mann, så ble han kjempesint, og hoppet over meg, og lagde grimaser ..... merkelig..... Og plutselig svingte han om til å bli blid igjen...... Og alt var liksom så kanondeilig..... Og så blokker han meg igjen, - og opptrer litt likt som han har gjort tidligere - nedpsykende...... Og fremdeles føler jeg meg litt svak for han, selv om han er så dum ! Det er kjipt ! Er det rart jeg er forvirret ? Virker på meg, ut ifra det du forteller, som han er en psykopat, eller deler mange av det samme egenskapene som en. Å ha et personlig forhold til disse menneskene på hvilket som helst plan, er destruktivt og ødeleggende for et menneske. Skjønt, det kan også hende at han kun er seksuelt frustrert, hormonene bobler over o.l. som skjer i tenårene. Dog endrer ikke dette mitt syn ang. ditt forhold til han. Skjer dette igjen så kan du ikke skylde andre enn deg selv. Men det er vel sånn alle må og har igjenom på ene eller andre siden og som gjør at vi lærer. Dog så synes jeg han utrykte seg noe drøyt og gikk langt over terskelen i henhold til språkbruk. Mere mulig kan det jo være at kroppen er full av testoseron. Slik høres det ut for meg. Testoseron er rene magneten for enkelte kvinner (de kan bli rimelig forvirret ... ). Alle har vi vel møtt personer som bare har "det". Kan like gjerne være at forklaringen ligger der, eller noe av den. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror fyren er en psykopat, men jeg vet ikke om han vet om det eller ikke ...... Han har sagt til meg at han er spin splitta galen, og det var derfor han likte meg - for han følte jeg var veldig følelsesmessig og spennende der... Jeg føler to ting : Enten gjør han dette for å holde sjakk på meg - med tanke på at han takler ikke å sitte på andre siden av landet mens jeg dater menn... Han vil psyke meg ned slik at jeg ikke orker å treffe menn , pga følelsene sine.... En annen ting er at det kan være at han heller gjør det rett og slett fordi han er dum i hodet ...... Dersom en person sier at de kun tar hensyn til seg selv... så kan man ikke stole på dem. Han sa at han tenkte kun seg selv, og at det er normalt, men jeg måtte samtidig stole på han...... Hallo , kan han mene dette ?.... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ? Nei, det er ikke høflig. Eller normalt. Om det er vanlig vet jeg ikke, men jeg gjør i hvertfall ikke sånn. Hvis jeg har hatt sex med ei jente ønsker jeg som regel å se henne igjen, i det minste for å få mer sex, men antagelig fordi jeg liker henne også. Det var vel derfor vi fikk kontakt og havnet i senga? Men så er jeg veldig glad i jenter generelt. De er deilige bløte vesener som jeg bare må være snill mot. Men ut fra hva jeg har lest du har skrevet ellers i tråden, så virker det som denne fyren ikke bare er uhøflig og narcissistisk, men en direkte drittsekk også. Jeg vet ikke hvorfor du føler deg tiltrukket av han selv om du vet dette... kanskje du bare reagerer instinktivt på de mannlige signalene hans. Slikt er vanskelig å styre. Eller kanskje fordi du vil ta deg av en "lost case". Eller en kombinasjon av disse. Men du bør jo kutte ut fyren fullstendig. Han er ikke noe å samle på! Du stiller også spørsmål i tråden om det er vanlig/normalt å bare tenke på seg selv. Tja... det er vanskelig å svare på. Jeg har ingen statistikk å referere til sånn sett, men det er vel ikke vanlig eller normalt å opptre slik denne fyren gjør. Jeg tror forøvrig at han sier dette til deg nettopp for å såre deg. Det er en form for hersketeknikk som han antagelig har brukt før på jenter, med hell noen ganger, for å få dem myke som smør og helt i hans vold. Allikevel tror jeg mange ofte tenker på seg selv og sine først og fremst. Og da mer eller mindre ubevisst. Slikt ser man daglig, hvis man observerer litt nøye folk rundt seg. Det kan være bilførere som sniker i køen, enslige pensjonister som hamstrer melk - selv om de vet at barnefamiliene trenger det bedre, folk som ikke gidder å kildesortere søppelet sitt, osv. Ofte er disse tingene ubevisst eller bare tankeløshet. Det er sjelden at folk bevisst går inn for å raske til seg egne fordeler, men det finnes selvsagt også. Bare tenk på penger og hvor rare folk blir når det er noen lette penger å tjene. Men ikke alle av oss er slik. Det er kanskje en trøst? Rådet er å observere potensielle partnere litt mer nøye før man innleder et forhold. Prøv å undertrykke dette "må-ha-hunk"-innstinktet litt og se istedet mer på hvordan han oppfører seg mot andre f.eks. Vurdér verdiene hans og sammenlign med dine egne. Hvis du går litt saktere og grundig frem, tror jeg du blir mindre skuffet. Lenke til kommentar
StineMariell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Det verste er at han vet at jeg ble mobbet veldig i barndommen. Jeg var veldig pen som liten, men ble mobbet fordi jeg var beskjeden - og kanskje fordi jeg var pen også.... Han vet at jeg har slitt med sosial angst og slikt av dette, samt litt andre ting.... Han sa til meg at han skjønte at jeg hadde problemer ut ifra dette. Da vi møttes sa han at han ville gi meg trøstesex, men når han er på andre siden av landet er han kynisk kald og drittsekk..... Han sa og skrev dumme ord til meg også : Dummingen kallte han meg... hehe huffda......Sånnt skriver ikke jeg og sier rett til folk da.... Enda han vet at jeg er sårbar , og har opplevd mye spesiellt før, så tråkker han hardt på meg. Og gjør det vanskelig for meg å legge meg ut sexuellt igjen... Alt dette vet han.... Hvorfor må han være så kynisk kald etter det vi har delt sammen ? Jaja, det er han som ikke kan oppføre seg..... Det er ikke meg, så jeg har god samvittighet . Jeg ville aldri vært så stygg og teit mot noen jeg hadde delt intime saker med ! Hva mener dere om det : Er det normalt å blokke en jente rett etter å hatt sex med henne ? Er dette normal høflighet ? Nei, det er ikke høflig. Eller normalt. Om det er vanlig vet jeg ikke, men jeg gjør i hvertfall ikke sånn. Hvis jeg har hatt sex med ei jente ønsker jeg som regel å se henne igjen, i det minste for å få mer sex, men antagelig fordi jeg liker henne også. Det var vel derfor vi fikk kontakt og havnet i senga? Men så er jeg veldig glad i jenter generelt. De er deilige bløte vesener som jeg bare må være snill mot. Men ut fra hva jeg har lest du har skrevet ellers i tråden, så virker det som denne fyren ikke bare er uhøflig og narcissistisk, men en direkte drittsekk også. Jeg vet ikke hvorfor du føler deg tiltrukket av han selv om du vet dette... kanskje du bare reagerer instinktivt på de mannlige signalene hans. Slikt er vanskelig å styre. Eller kanskje fordi du vil ta deg av en "lost case". Eller en kombinasjon av disse. Men du bør jo kutte ut fyren fullstendig. Han er ikke noe å samle på! Du stiller også spørsmål i tråden om det er vanlig/normalt å bare tenke på seg selv. Tja... det er vanskelig å svare på. Jeg har ingen statistikk å referere til sånn sett, men det er vel ikke vanlig eller normalt å opptre slik denne fyren gjør. Jeg tror forøvrig at han sier dette til deg nettopp for å såre deg. Det er en form for hersketeknikk som han antagelig har brukt før på jenter, med hell noen ganger, for å få dem myke som smør og helt i hans vold. Allikevel tror jeg mange ofte tenker på seg selv og sine først og fremst. Og da mer eller mindre ubevisst. Slikt ser man daglig, hvis man observerer litt nøye folk rundt seg. Det kan være bilførere som sniker i køen, enslige pensjonister som hamstrer melk - selv om de vet at barnefamiliene trenger det bedre, folk som ikke gidder å kildesortere søppelet sitt, osv. Ofte er disse tingene ubevisst eller bare tankeløshet. Det er sjelden at folk bevisst går inn for å raske til seg egne fordeler, men det finnes selvsagt også. Bare tenk på penger og hvor rare folk blir når det er noen lette penger å tjene. Men ikke alle av oss er slik. Det er kanskje en trøst? Rådet er å observere potensielle partnere litt mer nøye før man innleder et forhold. Prøv å undertrykke dette "må-ha-hunk"-innstinktet litt og se istedet mer på hvordan han oppfører seg mot andre f.eks. Vurdér verdiene hans og sammenlign med dine egne. Hvis du går litt saktere og grundig frem, tror jeg du blir mindre skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Lurer på om StineMariell er bare litt hyper? 61 innlegg i løpet av under et døgn ...!? Med den hastigheten, runder du hundre før midnatt. Spøkemodus av: Kanskje du er litt ute av balanse!? Kan være at tingene fortoner seg litt "overdrevne" da ...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Lurer på om StineMariell er bare litt hyper? 61 innlegg i løpet av under et døgn ...!?Med den hastigheten, runder du hundre før midnatt. pøff! Som om ikke du også har posta med turboknappen inne noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg