Commanders Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har hatt mobilen min nå i snart en måned og har endel sms på den nå.. Men i det siste så må jeg slå av og på telefonen for å motta sms. når jeg har startet den på nytt så får jeg sms, men må restarte den ofte.. Prøvde å flytte smsene til en annen mappe og da ble det bedre.. noen andre som har samme problem? Og en ting til: Mobil-TV (DVB-H). Noen som har kjennskap til dette? og hvordan virker dette? Er det justert via abonement leverandøren? på forhånd takk Comanders Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan være at du må oppdatere den. Det der syntes til å være sånn "barnesykdom" på de fleste nye Sony telefoner. Ta en titt nederst på denne siden.. Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Har nyeste oppdatering.. Men flyttet smsene til en annen mappe og det ordnet seg.. men noen som vet noe mer om Mobil-tv dvb-h? comanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå