Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sette opp nettverket skikkelig

Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Eg har prøvd mange gongar å sette opp nettverket sjølv. Utan nokon suksess. No ser det slik ut:

Det eg har lyst til er å

-Sette Speedtouch 546T2 som modem/ruter og SPARKLAN som switch. Slik at SPARKLANEN ikkje sender ut ip.

-Sette opp statisk ip adresse på mi eiga maskin. Dette er ikkje nødvendig på dei andre

-Portforwarde.

Her er slik eg har mest lyst til å ha det. Der Speedtouchen kan både gi nett til datamaskiner og til SPARKLANEN som igjen gir til trådlause og fleire datamaskiner. Dette hadde vore best, for då får eg fleire nettverkskoblingar. Om dette ikkje går an så får det heller holde å berre ha utgangar på SPARKLANEN.

Når dette er ferdig vil eg gjerne sette opp statisk ip-adresse. Her er alltid noko eg gjer feil. Kan nokon hjelpe meg her? Ikkje berre link til portforward.com. Eg får ikkje til å sette det opp då. Portforwardinga kan heller takast når eg har fått unnagjort resten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Sette Speedtouch 546T2 som modem/ruter og SPARKLAN som switch. Slik at SPARKLANEN ikkje sender ut ip.

Hvis du deaktiverer DHCP på SPARKLAN routeren vil den virke som en switch.

-Sette opp statisk ip adresse på mi eiga maskin. Dette er ikkje nødvendig på dei andre

Network connections -> Local Area Connection -> Properties -> Internet Protocol (TCP/IP) -> Properties -> Fyll inn infoen som står i cmd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Takkar for svar.

-Korleis kan eg deaktivere dhcp på SPARKLAN?

-Korleis kan eg sette Speedtouchen i bridgemodus, og kva er forskjellen frå dette og andre moduser.

-Kvifor får eg utdelt 10.0.0... adresser i staden for 192.168?

Om de gidd, så kan de gjerne bruke illustrasjonar. Det gjer det mykje lettare

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Tusen takk. Går det an å ha to routere i switchmode på en router i bridgemode? Altså sann:

Du må ha en ruter (i rutermodus) etter modemet. På denne ruteren kan du så hekte på switcher og/eller rutere i switchmodus.

Endret av espenf
Lenke til kommentar
Men speedtouch er eit rutermodem. Går det ikkje da an å gjere det slik eg teikna? Kan du teikne kva du meinar?

Når du setter Speedtouch'en i bridgemodus, fungerer den som et rent modem uten ruterfunksjonaliteten. På ruteren som du hekter på modemet, må du da legge inn ditt Online brukernavn og passord (du har Telenor?). Denne kjører du også DHCP på.

Så kan du hekte switcher og/eller rutere i switchmodus på ruteren.

post-2235-1200053113_thumb.png

Endret av espenf
Lenke til kommentar

Nei, du må ha en router. Enten: "speedtouchen i routermodus -> switch" eller "speedtouchen i bridgemodus -> router i routermodus -> switch". Sistnevnte løsning er kanskje litt bedre siden det kan være litt vanskelig å åpne porter i speedtouchen (Da jeg hadde speedtouch varierte det litt om den hadde lyst til å åpne porten eller ikke).

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ok. Eg takkar igjen for god forklaring.

No prøvde eg å tilkoble med å sett nettverkskabelen min i SPARKLANEN og sette Speedtouchen i bridgemodus. Då fekk eg ikkje tilgang til internet. Så skifta eg tilbake til PPoE og fekk det. Kva kan det kome av? Og kan switch vere ruter i switchmodus? Eller er det forskjell på desse to?

Lenke til kommentar
Ok. Eg takkar igjen for god forklaring.

No prøvde eg å tilkoble med å sett nettverkskabelen min i SPARKLANEN og sette Speedtouchen i bridgemodus. Då fekk eg ikkje tilgang til internet. Så skifta eg tilbake til PPoE og fekk det. Kva kan det kome av? Og kan switch vere ruter i switchmodus? Eller er det forskjell på desse to?

Sett Speedtouch i bridgemodus. Nettverkskabel fra Speedtouchen til WAN-port på Sparklan. Koble nettverkskabel fra LAN-port på Sparklan til PC. Sett opp PPoE på Sparklan. Da skal du få tilgang til Internett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Eg satt speedtouchen i bridgemodus. Det funka ikkje med meg. Eg gjer sikkert noko feil. Det eg gjorde var å koble ein kabel frå ein av dei fire (identiske) portar i speedtouchen og inn i WAN-porten på SPARKLAN. Så satt eg Speedtouchen i bridgemodus. Då mista eg internett-tilkoblinga så klart. Deretter satt eg Sparklanen i PPoE, men det fungerte ikkje.

Kan hende eg har spurt om igjen om dette før, men kan eg ikkje berre sette Speedtouch i routermodus til Sparklan i Switchmodus?

Edit: Og kvifor kan eg ikkje sette Speedtouch i PPoE og Sparklan i PPoE?

Edit2: PPoE=routermodus?

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...