Petrvs Romanvs Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Blitzbandet Stengte Dører anbefales, da særlig skivene "Hver Dag Er En Perfekt Dag" og "Alt er Alt - Ingenting er Mer", ganske tung hardcore som fenger. Eneste utgivelse på cd er "Siste Reis", en slags best of fra de LPene. Noen MP3er finnes her. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Synes vi må få igang denne tråden igjen. Vil ikke at den skal dø ut. For tiden har jeg hørt veldig mye på Jokkke etter jeg skaffet meg både Frelst og Alt kan repeteres. Geniale album begge to! Noen her som kan komme med forslag til mere god norsk musikk? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Bjørn Eidsvåg - På leit. Jeg kødder ikke, det er en god plate. Jeg har ikke noe til overs for den Eidsvågen som laller i vei med Bare en mann, Mysteriet deg og slike ur-kjedelige nyere svisker, men På leit fra 1984 har jeg bare gode minner om. Nå har jeg riktignok ikke hørt albumet siden jeg eide det på kassett en gang for nokså lenge siden, men jeg våger meg på en anbefaling likevel Edit: Spotify-link. Edit2: Var visst mer pop enn rock. Uansett, Føtter på fjell og Forbuden frukt er klassiske låter. Endret 7. august 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm, jeg er egentlig litt skeptisk. Men får vel gi det en sjangse. Kan jo hende jeg liker det. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Noen her som kan komme med forslag til mere god norsk musikk? Siden du liker Jokke skulle det ikke forundre meg om du har sansen for Pompel & the Pilts. Dette betinger selvsagt at du ikke har noe spesielt imot bergensere http://www.ballade.no/nmi.nsf/micdoc/art20...210131818532387 PS CDON kjører en del Jokke til 79,- ds Endret 7. august 2009 av SamBell Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Gartnerlosjen hadde noen fete låter: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fjorden Baby! synes nå jeg er ganske så hærlig Fru Pedersen er fett så det holder(kanskje litt vanskelig å finne tak i) Vanskapt, fishcore fra Lofoten, første EP'en "Dyrebart Liv" er dritfet! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ingen norskspråklig rocketråd uten Yoga Fire. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Skal se dem live i dag! Gleder meg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skal se dem live i dag! Gleder meg Blindern? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jau, det var sykt fett. Fikk med meg plekter. Også løp jeg opp på scenen og skaffa meg skjerfet til dansken samt setlist. Fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå