Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt - Ubehagelig å ha sex

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Har hatt trang forhud en stund, men for et par uker måneder siden gikk jeg den ned, og nå fungerer huden normalt nok, men det er et problem. Det har seg slik at det egentlig ikke er noe godt å berøre toppen av kukhodet, selv med glidemiddel.

Greit nok at det ikke gjør vondt, men det er ikke godt, vil si at det kiler på en ubehagelig måte. Derimot under kragen på kukhodet og rundt det området er det utrolig deilig å ta på.

Når jeg runker så er det greit, fingrene kan lett nå området og alt er topp, men når jeg skal ha sex så oppstår et lite problem, at det ikke er så godt som jeg vil ha det, siden det ikke er så lett å få press på det området synes jeg.

Er dette noe de fleste erfare? Går det over? Jeg synes det er nokså frustrerende egentlig, da det bare er et område som er utrolig deilig å berøre, mens tuppen av kukhodet er ubehagelig. Selv med glidemiddel blir det ikke behagelig, det blir bare mindre ubehagelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*
Du kan jo eventuelt prøve et middel som setter ned følsomheten. F.eks denne: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773491

Smør på og kjør på ;)

Huden på penishodet blir mindre følsom etter hvert. Har opplevd det samme som deg, med at det er ubehagelig med berøring på glans etter at man har slitt med trang forhud. Etter hvert kommer huden til å utvide seg, og følsomheten på glans vil gradvis bli mindre.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...