Gå til innhold

Musikk blir ikke funnet - N95 og N95 8GB.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt N95 og nå nettopp fått N95 8GB.

Vet begge to har hver sin stor tråder, men siden dette er ett felles problem lager jeg en egen tråd.

Jeg kopierte over en drøss med MP3 filer til min N95 for noen uker siden. Plutselig fant ikke musikk programmet noe av musikken. Søket stod og jobbet i det "uendelige". Jeg gadd ikke forske mer på det da jeg hadde bestilt N95 8GB og regnet med den ikke ville ha samme problemet.

Så nå sitter jeg her og synker N95 8GB med Windows Mediaplayer og overfører en bråte med sanger. Og åpner musikk programmet og den begynner automatisk å søke...og søke...og søke...og søke.

Samme problemet!

Er det noen flere som har erfaring med dette eller har noe tips om hva jeg kan gjøre? Jeg antar jeg kan sitte å slette en og en fil til jeg finner "synderen". Men det hadde vært greit å funnet noe info om problemet først.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midlertidig løsning for meg har vært å overføre litt og litt musikk av gangen i hver sin mappe (Batch 1, Batch 2 osv). Og så mellom hvergang scanne etter musikk og se om den finner alle sangene. Finner den ikke alle jeg har overført så går jeg inn i den siste mappen og sletter en og en sang til den finner de resterende. Da funker alt.

Men lettvint er det jo ikke.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...