Gå til innhold

Mulig å gjenopprette papirkurv?

Anbefalte innlegg

Åååå, er det noen av dere som kan hjelpe meg? Har akkurat gått over fra PC til MacBook Pro, og har installerte Microsoft Office slik at jeg kan bruke Entourage som mailprogram.

Nå har jeg rydda "vel mye" opp under mappa mi (brukerprofilen min på HD) og har da slettet mapper som jeg trodde var søppel, men som tydligvis innehold backup e.l. hvor blant annet alle innstillingene jeg hadde gjort + alle mailene jeg hadde i innboks i Entourage....har brukt mailprogrammet noen uker nå så jeg hadde mye mail allerede i innboks og undermapper der som er viktig for meg å få tilbake. Papirkurven har jeg tømt, dumme meg....

Hjelp??

Hilsen Hanne - som vil være evig takknemlig for svar...

Endret av Hanne1974
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig å få tilbake data som er slettet fra papirkurven ved hjelp av programmer som Data Rescue. Hvorvidt slike programmer er i stand til å gjennopprette all data vet jeg ikke, men om det er veldig viktig så er det verd et forsøk.

Om det er VELDIG viktig så ville jeg skrudd av maskinen og ringt til IBAS på telefon 810 10 100.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er mulig å gjenopprette, ikke fortvil. Du trenger ikke ringe IBAS (koster MYE å levere inn til dem).

Filene dine er ikke slettet, men bare gjort klare til at det går an å skrive over dem igjen.

Du må finne et program som kan gjenopprette dem, dette kjenner jeg ikke til. Men prøv f.eks. det programmet som «olsen» anbefaler.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...