Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Boikott Telenor !!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett å la seg rive med i sånne "opprørte" øyeblikk, men nå begynner jeg å bli kraftig lei dette griske og samvittigshetsløse foretaket kalt telenor. Bruker de bare på fasttelefon, der får jeg regninger der en hundrelapp eller to er for ringing og ca 500 (husker ikke nå) er for å holde tjenesten oppe. Har veldig lyst til å droppe det abbonementet akkurat nå...

Lenke til kommentar

Vi lever i et komunist land! En eller annen "forpult" fittekjerring har klart dette http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/13/361462.html

jeg skulle personelig grisebanka henne.

Dette og prisene til telehor er nok til at de må Boikotte stjelenor!

Jeg syns nesten man skulle samlet masse folk og dratt ut og invadert telehor bygget, eller fått noen hackere fra norden/ europa til å trashe telenor sine servere og nett helt. Telenor fortjener ikke leve, heller ikke de idiotene som lar telenor fortsette, bla, en tulling med navn bondevik, aka. medisinskap!

Synd vi ikke har Christer Petterson her i landet, han kunne ryddet opp litt....

Lenke til kommentar

Hvis Telenor går konkurs forsvinner også alt som heter fasttelefoni, xDSL, alarmoverføringer, fiberoptikk, trygghetsalarmer, datasamband, mobiltelefoni, radio og tv overføringer osv. Norge bryter sammen lettere sagt!

Er dere klar over at Telenor eier og driver telenettet (infrastrukturen) i Norge (det er alt fra telefonsentraler, kabler, telestolper, mobilstasjoner, radio og tv sendere, sattelittsamband med utlandet osv.) Alle andre teleoperatører (Nextgentel, Bluecom, Catchcom, NetCom, Smartcall osv.) + kabeltv selskaper er avhengig av Telenor.

Det er faktisk takket være Telenor at alle dere er på WEB'en, ser på TV, hører på radio, sender SMS, snakker med hverandre over telefon!

Dette er ting som mange av dere her på forumet tar for gitt!

Jeg kan nevne mye mer enn dette, men jeg gidder ikke det!

Så prøv heller å vise litt respekt for Telenor,

selv om de er kan være dyre, vanskelige å ha med å gjøre, være

hensynsløse osv.

Tro meg! Jeg opplever Telenor flere ganger daglig!

Telenor kalles ikke "Telemor" eller "Telestor" uten grunn skjønner dere. OBS! Jeg er ingen Telenor sympatisør bare så det er sagt!

Skjønner at mange av dere er "pissed off" på

Telenor da :wink:

Vi er bare nødt til å leve med Telenor, sånn er det :-?

Hilsen Zuul

(Jeg er lærling som Telemontør i Bravida bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

5milliarder var kun avskriving. Rent tap altså. Og de går ikke konkurs på mange mange år. Sjekk første kvartals resultat for 2003(når den kommer) .... En stor opp opp opp og $$$£££€€ i kasssa :grumpy:

Lenke til kommentar

Når det gjelder alle dere anti-Telenor fjortisser som i det vide og det brede har mast om at Telenor må sette ned prisene fordi de har så store overskudd; dere er vel enige i at nå må prisene opp siden de taper penger?

Siden vi diskuterer dagens nyheter kan jeg jo nevne en annen "nyhet," NetCom forventer offisiell åpning av MMS i sitt ned 1. mars. Da har Telenor tilbudt den samme tjenesten i snart et år. Du får det du betaler for.

Lenke til kommentar

Er dere klar over at Telenor eier og driver telenettet (infrastrukturen) i Norge (det er alt fra telefonsentraler, kabler, telestolper, mobilstasjoner, radio og tv sendere, sattelittsamband med utlandet osv.) Alle andre teleoperatører (Nextgentel, Bluecom, Catchcom, NetCom, Smartcall osv.) + kabeltv selskaper er avhengig av Telenor.  

Det er faktisk takket være Telenor at alle dere er på WEB'en, ser på TV, hører på radio, sender SMS, snakker med hverandre over telefon!  

Dette er ting som mange av dere her på forumet tar for gitt!  

Jeg kan nevne mye mer enn dette, men jeg gidder ikke det!

Vi kan vel heller håpe på at hvis Telenor skulle gå konk, så tok faktisk staten over, eide telenettet og leide det ut slik at det ble likt for ALLE!. Idiotisk at Telenor skal eie alt som heter telesamband her i landet. At Telenor fikk med seg linjene når de ble privatisert er hårreisende. At Telenor tjener penger på noe som er "folket" sitt er ufordragelig (ja det er norske skattebetalere som har betalt for å legge ut fibern). Telenor kan bare ryke og reise spør du meg...

Lenke til kommentar

Enig med deg der :wink:

Vi skulle heller beholdt det gode gamle televerket.

F*** ta den privatiseringen :x

Men vi må bare leve med Telenor :cry:

Vel, vel....... Jeg har vel sagt mitt her i denne tråden.

Good Bye !

Husk Tordagsklubben i kveld da :smile:

Otto Jespersen knuser alt :woot:

Otto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...