boundishh Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ja hvor blir det av home ,LBP og pain?? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 HOME - Aner ikke. Det gjør ikke Sony heller PAIN - Ligger på US-store LBP - September. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ^Er ikke pain ute på eu store også nå? Sony sier littlebigplanet kommer ut i september i år ja, og siden sony sine utgivelser aldri er forsinket, kan man vel stole på det. [/sarkasme] Og Home, sony er rimelig stille for tiden angående det. Så ikke så godt å si, men vi kan alltids håpe på at en åpen beta ligger rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi får sikkert vite mer om korti home kommer ut 21 februar på Game Developers Conference Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hvorfor er ikke Pain på EU-Store, spillet kom jo i starten av November. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skjønner ikke helt hvorfor innholdet i PSN store ikke er det samme globalt jeg. Synes det virker helt tåpelig. Og hvorfor legger de ikke til mer innhold? Hva med et par tusen PS1 spill, kan da umulig være en så stor prosess å få lagt de opp? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 PSN har så sinnsykt potensiale. Skjønner ikke hvorfor Sony kjører 30% hele tiden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skjønner ikke helt hvorfor innholdet i PSN store ikke er det samme globalt jeg. Synes det virker helt tåpelig. Og hvorfor legger de ikke til mer innhold? Hva med et par tusen PS1 spill, kan da umulig være en så stor prosess å få lagt de opp? Ja det høres jo kjempesmart ut. Gi ut ett par tusen ps1 titler samtidig slik at 99% av dem forsvinner i kaoset. Nei, det er bedre å gi ut noen nå og da, for da får folk faktisk med seg hvilke titler som kommer ut. Og det er nok en ganske så stor prosess. Hver eneste tittel må godkjennes og bugtestes slik at de fungerer nogenlunde slik de var ment å fungere. Er ingen vits for hverken sony eller ms å gi ut ørten arcade spill, klassikere, 15 demoer, 100 trailere, 50 blu-ray trailere, 1000 singstar sanger osv osv hver uke. For å maksimere salget av arcade spillene så må disse gis en del oppmerksomhet, og lanserer man for mange samtidig så forvinner mange titler i den store mengden. Samme gjelder demoer, for mange demoer så er det ferre som tester alle. Men er enig at Sony har en del å gå på når det gjelder PS Store, både når det gjelder å få ut spillene i de forskjellige butikkene nogenlunde samtidig, og også det å jevnlig komme med nye ting som gjør det verdt å besøke butikken. Men en ting har de gjort rett i butikken. Prisene og det at man betaler i kroner. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Prisene er fine ja. Men irriterer meg veldig at vi ikke kunne hatt en Global Store. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hæ, vanskelig å finne i kaoset? Hørt om en alfabetisk liste før eller? Ikke for å være frekk eller noe, men å ha et svært bibliotek med PS1 spill er rett og slett ikke dumt. Det hadde vært sykt kult spør du meg. Godkjenning er en ting, men bugtesting trengs vel egentlig ikke da PS3 er ganske nær 100% PS1 kompatibel eller hva? Jeg forventer uansett 10 ganger så mye innhold enn hva det er nå. Det er rett og slett for dårlig. Vanligvis synes jeg det meste Sony gjør kan forsvares, men med PSN store må de jaggu meg skjerpe seg snart. Husker det tok en måned å få Mortal Kombat 2 på Europa PSN.... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ps1 emulatoren er ganske så god, men det er en del bugs i mange mange spill. Snakker av erfaring her. Spilte nettopp Destruction Derby 2, og den gikk ca 50 % for fort. Umulig å spille. Spyro the Dragon måtte Sony ta ned av Ps Store for å fikse. Er nok en del jobb. Skjønner du ikke hva jeg mener med å lansere for mange ting i butikken på en gang? Hva om GTA4-GT5-KILLZONE 2-HALO3-BIOSHOCK-MGS4 osv osv osv lansert i samme uken? For mye innhold på samme tid gjør at produktene selger mindre. De får også mindre oppmerksomhet, og utviklerene taper på dette. Selvfølgelig er ett stort Ps1 bibliotek flott, men det blir vel ikke prioritert nok foreløpig. Og det er faktisk andre ting jeg synes at Sony bør prioritere først. Firmware, PSnetwork, psnetwork spill og andre ps3 spill. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg snakker ikke om PS3 spill, men om 10+ år gamle PS1 spill. Det er snakk om å rippe ISO'ene og legge de ut for nedlasting, stemple de "beta" om nødvendig. Har ingenting å si om de ikke fungerer optimalt. Handler om å få innhold i den sjappa der, tar jo flere måneder mellom hver oppdatering og så er alt vi får bakgrunner og trailere? Kom igjen, det er ikke drøyt å kreve litt mer enn det nå. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kunne bare ønske de gav ut litt mer nevnverdige tittler, som mgs,final fantasy,alle crash bandicoot spilla, alle spyro spilla osv.. jeg har ikke en 250gigabytes harddisk for shit spill akkurat:P Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg snakker ikke om PS3 spill, men om 10+ år gamle PS1 spill. Det er snakk om å rippe ISO'ene og legge de ut for nedlasting, stemple de "beta" om nødvendig. Har ingenting å si om de ikke fungerer optimalt. Handler om å få innhold i den sjappa der, tar jo flere måneder mellom hver oppdatering og så er alt vi får bakgrunner og trailere? Kom igjen, det er ikke drøyt å kreve litt mer enn det nå. Det var det dummeste jeg har hørt i dag. Har ingenting å si om de fungerer optimalt? Tror du folk blir fornøyde når de kjøper DD2 som kjører så raskt at det ikke kan spilles. Eller at andre spill har bugs som gjør at dem ikke kan fullføres osv osv. Tar det flere måneder mellom hver oppdatering? Enten eier du ikke tidsbegrep eller så har du ikke fulgt med. Det har kommet masse demoer i det siste, og en god del Psnetwork spill. I tillegg har de i japan fått mange mange ps1 spill, så det kommer mange ps1 spill til oss også snart. Ja, Akrabra, håper også de kommer med storspill som FF, MGS, GT osv osv. Da blir det kjøpt større minnekort til PSP'en. Men per i dag så fungere det godt å streame FF til psp'en. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var synd å høre at du synes det var så dumt da. Bra ikke alle er fornøyd med så lite som du, da hadde vi hatt et rimelig dårlig utvalg av det meste her i verden. Jeg betaler gjerne et par dollar for gamle PS1 spill på egen risiko. De problemene du forutser kan unngås med et kommentarfelt i PSN store hvor folk kan skrive hvor bra spillet fungerer. Det har ikke kommet "masse" demoer. Stemmer at det har kommet litt mer i det siste, men ser du på helheten har det vært mye venting for veldig lite. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var synd å høre at du synes det var så dumt da. Bra ikke alle er fornøyd med så lite som du, da hadde vi hatt et rimelig dårlig utvalg av det meste her i verden. Jeg betaler gjerne et par dollar for gamle PS1 spill på egen risiko. De problemene du forutser kan unngås med et kommentarfelt i PSN store hvor folk kan skrive hvor bra spillet fungerer. Det har ikke kommet "masse" demoer. Stemmer at det har kommet litt mer i det siste, men ser du på helheten har det vært mye venting for veldig lite. Du må gjerne finne setningen der jeg sier at jeg er fornøyd med utvalget. Bare argumenterer mot slike idiotiske påstander som at Sony bør slippe flere tusen Ps1 titler på Ps store uten å sjekke for bugs osv. Kommentar felt.. jaja.. Sier jo også i forrige innlegg at jeg også ønsker at Sony får ut de mer store playstation klassikerene, men det må de bare gjøre når de er kontrollert for bugs osv. Sony må aldri finne på å legge ut ps1 spill som ikke er spillbare og gjennomførbare. Små uviktig grafikkbugs osv kan man finne seg i. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Det ligger faktisk en A-Z liste over kompatible PS1/PS2 spill på sony sine hjemmesider, med rating hvor bra de fungerer. De kan uten problemer velge ut plenti spill som man vet fungerer bra. Bare kall det idiotisk og argumenter med "jaja" du, det faller bare på sin egen urimelighet. Her er linken jeg snakka om. Endret 11. januar 2008 av arokh Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) bare synd ikke det viktigste spillet ligger der:( jak and daxter 1 Angående alle ting ellers. Så vil home bli vist på Gdc, regner med da får vi full info på killzone 2 beta og release også er bare å holde pusten. Endret 11. januar 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så nå er du kommet så langt at du er enige i at alle spillene de legger ut må fungere? I sted så ville du jo at Sony la ut alle sammen, stemplet beta på de og skrev en advarsel på alle spillene om at de kanskje ikke fungerte. Gratulerer. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fra å komme med hånlige utspill har du nå gått til å legge ord i munnen på meg. Har ikke gått bort fra det jeg sa i sta, bare viser hvordan man kan håndtere det slik at DU blir fornøyd. Men det er tydeligvis en ganske umulig oppgave. Lista over spill er der, ser ingen grunn til at Sony ikke kan legge ut en drøss PS1 spill. Men det gjør de altså ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå