Rasmusx Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) hei jeg er ikke så flik med pc men trenger hjelp^^^ jeg spiller cs 1.6 og lurer på om noen kunne hjelp meg med å sette opp en "trådløst" lan nettveerk. jeg skjønner ikke så detaljert språk^^ takk på forhånd Endret 11. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det krever veldig lite, skaff et AP (wifi boks, enhver idiot bak disken forstår hva du er ute etter). Alle klientene (datamaskinene) som skal koble opp trådløst har kort til dette? I såfall ikke be vedkommende bak disken finne frem noen usb-wifi adaptere til deg også, pci-adapter hvis du er klar for åpne maskinen. Det kan ikke være verre enn å plugge AP i stikkontakten, i å sitte opp WAN og sikkert nett krever nok at du må åpne en manual. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tråden flyttes til Hardware > Nettverk > Hjemmenettverk. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gå i profilene for nettverkskortet og lag en ny "profil". Velg ad-hoc-nettverk og få dem andre til å koble seg på det Lenke til kommentar
Rasmusx Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) takk men er sån greie dyrt? Endret 11. januar 2008 av Rasmusx Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Et aksesspunkt? Nei, koster ikke stort det. Omkring 500kr for et som duger Lenke til kommentar
Rasmusx Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Et aksesspunkt? Nei, koster ikke stort det. Omkring 500kr for et som duger jeg har 10 kroner og går i 8endeklasse:( ingen måte å sette opp uten å kjøpe noe? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Et aksesspunkt? Nei, koster ikke stort det. Omkring 500kr for et som duger jeg har 10 kroner og går i 8endeklasse:( ingen måte å sette opp uten å kjøpe noe? Jo, jeg har allerede skrevet hvordan Lenke til kommentar
Rasmusx Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Et aksesspunkt? Nei, koster ikke stort det. Omkring 500kr for et som duger jeg har 10 kroner og går i 8endeklasse:( ingen måte å sette opp uten å kjøpe noe? Jo, jeg har allerede skrevet hvordan lol klarte det på 2 min var en "diger" knapp som det stod oppret trådlåst lag på^^ men takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå