Gå til innhold

Ny 32" JVC LCD-TV har ein feil. JVC finn ikkje problemet

Anbefalte innlegg

Dette er ein sørgeleg sak.

For det første, kjøpte eit CRT-apparat for nokre år sidan, bilderøyret gjekk, fekk nytt, bilderøyret gjekk og fekk apparatet me har i dag, eit JVC 32" LCD. Butikken dei er kjøpt hos skal ha kudos for god kundebehandling.

Problemet ligg i HDMI-porten og bruk av PC. Ein av dei ansatte som var her og kikka på den meinte problemet var at med HDMI så sender og mottar TV-apparatet signaler og når det får signal frå ein PC går det kort tid før TV-en klikkar.

Dvs. den fungerer nesten heilt bra, med nokre unntak. Menyane er utilgjengelege, eg får justert volum, skifta kanal og bladd tekst-TV, men det er stort sett alt. Får ikkje juster bilete (16:9, zoom osv.), noko eg ergra meg over kvar dag. Ein anna ulempe er at HDMI-inngang nummer to blir deaktivert.

Skal ta turen til butikken ein av dei neste dagane og høyre kva ein kan gjere, for når eg har ein Xbox, to PC-ar og ein dekoder er det litt kjipt å mangle ein HDMI-inngang, for ikkje å snakke om at "Automatic"-innstillingen vel å strekke eit 4:3-bilete i kantane.

Apparatet heiter LT-32A80ZU, ein kjempe-TV på alle andre vis, men eg vil ikkje anbefale dykk dette inntil dei eventuelt finn ein måte å fikse problemet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan jeg skal formulere meg for at dette ikke skal høres frekt ut, men hva er poenget med denne tråden? :wee:

Feil på tv'n er det vel lite og gjøre med. Klarer ikke JVC sitt verksted og finne ut hva som er galt med skjermen får du enten hevet kjøpet eller byttet skjermen. Case closed. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...