toazty Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Første problem løst !! nå har jeg kommet meg inn i Vista, og skal og lurer på om det er cd-key som står nederst på "høyreklikk Datamaskin , Egenskaper , " Endret 2. februar 2008 av toazty Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) EDIT: Hups, så ikke at du mest sannsynlig ikke klarer å starte opp en gang. Endret 10. januar 2008 av Nerf Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 men dette program kan jeg bare lese av info om systemet som kjøres, og det er ikke det jeg skal, Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 har et lite problem, PC-en min fikk seg en smell for en stund siden, så harddisken klarer ikke å starte opp, så den må formateres , men jeg finner ikke igjen Vista CD-en , men jeg tenkte kanskje jeg kunne sette harddisken inn i en annen pc og kjørt den som slave, og så gått inn å finne cd-key , ... er dette mulig, ligger den i windows mappa en plass eller? Pleier ikke den å stå på et klistremerke under elller på baksiden av maskinen. Gjerne under på bærbare. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 dette er en pc jeg har satt sammen selv , så det er ingen "merkelapp" med nummer på denne PC-en..., kjipt altså.. å rote bort Vista... 1200kr rett i dass Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 dette er en pc jeg har satt sammen selv , så det er ingen "merkelapp" med nummer på denne PC-en..., kjipt altså.. å rote bort Vista... 1200kr rett i dass Ja, det lønner seg å ha orden i sysakene... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 sysaker? noen som syr her? hehe... ( måtte bare ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ett par innlegg som oppfordret til brudd på retningslinjene #8 er fjernet. Vennligst hold dere til tema og innenfor retningslinjene om dere ønsker å delta i denne tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når du ikke finner DVD-plata (med produktnøkkelen) og ikke klarer å starte Windows-installasjonen, er løpet kjørt dessverre Men hvis du forteller mer om hva som er problemet, kan vi kanskje hjelpe deg Mange HD-problemer lar seg løse enten ved å sette disken i en annen maskin eller å starte opp med forskjellige CD-er som inneholder div. verktøy. Er det blåskjerm? Mangler en fil? Piper maskina? Kommer du inn i BIOS? Har du prøvd å fjerne alle kort som ikke er nødvendig for å starte? Prøvd med kun én minnebrikke? Etc... Lykke til! Kontakt med meg oppnås raskest med PM Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 starter maskinen, bios kommer jeg inn i, men harddisken e ikkje "Bootable" , har hatt samme problemet før,.... har satt den "ødelagte" harddisken i en annen maskin, og jeg kommer inn på den, og kan bruke alle programmer, men er det ingen plass jeg kan gå inn for å finne cd'key , er det ikke ei fil i ei eller aen mappe i Windows mappa som kan hjelpe meg? pleier som regel å vær det med mange andre programmer ....... Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mulig du kan boote opp fra Vista-platen å kjøre en reparasjon. Syns å huske at det funket fint i XP. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 åssen skal jeg boote fra DVD-en hvis jeg ikke har den nå skal det vel sies at jeg har en Vista full versjon også liggende, men den keyen bruker jeg på den andre maskinen.. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 DVDer kan alltids skaffes. Du har kanskje en kompis eller noe sånt med en Vista dvd du kan låne. Du kan jo prøve den DVDen du har liggende. Du har jo ikke så mye å tape på det... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 menne... er 99% sikker på at jeg er nødt til å formatere harddisken for at den skal fungere igjen... , hadde det bare vært ei fil som er skada eller noe hadde saken vært enkel.. men det er ikke det som er problemet.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 ingen som kan hjelpe? prøvde på microsoft.no , men der skal de jo ha en pen slump penger for å hjelpe deg... , er nesten 99% sikker på at det finnes en fil i windows mappa som forteller deg hva ck-key'en er... menne å leite etter den fila kan ta noen dageer , Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor mange ganger har du rota gjennom alt på rommet? Sett under ting på gulvet etc? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) nå har jeg kommet meg inn i Vista, og skal og lurer på om det er cd-key som står nederst på "høyreklikk Datamaskin , Egenskaper , " Endret 2. februar 2008 av toazty Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg