Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Det er for mye!

.AN.XVIII.IV:.

Anbefalte innlegg

Er litt usikker hvor jeg skal poste dette så hvis det er feil plass så får mod ta så flytte på det.

Men ja, saken er at jeg er en gutt på 20år som jobber 100% stilling i en fabrikk som OTP operatør, og der har jeg jobbet i litt over 1år nå. Men i de siste månende så har det vært tungt å være på jobb, jeg trivs å alt det der egentlig og har ikke lyst til å slutte der heller, men det har bare blitt rett å slett får mye for meg, føler det er kun jobb jobb å jobb. Jeg gruer meg fælt til å jobbe nå til dags, sliter mye med søvn og spising, sover rundt 2-3timer pr dag og får sjelden lyst på mat. På kveldene dagen før jeg skal på jobb er det værste, tankene kommer for fult at jeg snart skal på jobb å da bler det jævlig stressene for meg, og på fritia mi så orker jeg sjelden å gå ut av romme mitt pga jeg er så sliten av alt dette stresse og dritt. Jeg føler bare at jeg kunne trengt meg en liten pause fra arbeidslive akkuratt nå, og kunne fått tilbake kreftene mine igjen.

Hva er det som feiler meg egentlig? Hva kan gjøre får å dette til å bli bedre? Finnes det noen hjelp om dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det rett og slett er for mye for deg, som du selv sier? Ingen er superheroes, så hva med å trappe ned stillingen? hvis det hadde vært mulig kunne du spurt sjefen om å bytte til en mindre stilling.

Hva med 75% slik at du kan få en dag fri i uka?

Hvis du føler deg bedre etterhvert, kan du trappe opp stillingen hvis du føler for det.

Har vi ikke også noe som heter "å ta ut ferie"? Det burde også vært en mulighet.

Lenke til kommentar

Høres ut som du er i ferd med å bli fullstendig utbrent. Vil anbefale deg å sykemelde deg, eventuelt aktiv sykemelding. Jo lenger du tøyer dine egen grenser, jo hardere smeller det når kroppen får nok og jo lengre tar det å komme seg på beina igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Høres ut som du er i ferd med å bli fullstendig utbrent. Vil anbefale deg å sykemelde deg, eventuelt aktiv sykemelding. Jo lenger du tøyer dine egen grenser, jo hardere smeller det når kroppen får nok og jo lengre tar det å komme seg på beina igjen etterpå.

Ok skjønner. Hvem må jeg snakke med og sånt får å eventuelt sykemelde meg?

takk for all svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...