Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt når jeg puster inn + smerter i venstre skulder

Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Hei alle sammen.

Får vondt i ryggen og brystet når jeg puster tungt inn. Jeg har også konstante (svakere) smerter i venstre skulder/nakke.

Fikk det for en liten time siden, har aldri opplevd det før.

Er 17 år, gutt.

Kan jeg gå utifra at det er datasyken som har rammet meg, eller kan det være noe mer alvorlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten

Tok en dusj, gikk litt rundt i huset, smertene i skulder/nakke er nå helt borte. Fortsatt ganske vondt når jeg puster inn.

Er litt redd for at dette skal være verre i morgen tidlig, har en veldig viktig presentasjon i morgen som er avgjørende for 1. termin-karakterene.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest lolbert
Etter å ha jobbet litt har jeg igjen fått vondt i skulderen. Sikkert datasyk jeg da, får vel begrense databruken i helgen. :/

Altså, i dag opplevde jeg det samme. Jeg lurte også på om det kunne være pga gaming, men tenkte det kunne ikke være det. Jeg kjenner at hvis jeg puster dypt inn så får jeg vondt i ryggen, og kanskje litt i brystet. Var ikke så veldig deilig i gym timen når jeg ble annpusten.

Håper noen kan gi svar, for det føles ikke godt, håper det går over i morra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_gjest_*

jeg har vondt i bryste/hjerte når jeg puster ut får jeg mer vondt enn når jeg puster inn ? :S har også vondt i nakken. holdt på og besvime i sta.. har hatt det i 2 timer nå :S

kan det ha noe med at jeg er gravid??

Lenke til kommentar

hmm , hadde noe av det samme for noen uker siden , men det var også i forbindelse med dåli syn og hodepine.

prøv å ligge på ryggen ? eller finn deg en annen stilling å ligge på.

hvis dette forsetter , altså i morgen prøv å få utsatt fordraget eller prøven hvis det er så ille eller så kan du prøve å kontakte din fastlege og konsultere han .

Prøv på smertestillende og en god varm te å gå e legg deg. funker for meg.

har angst og jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...