kristian73 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Heisann! Har et problem med å få koplet tv`n til pc`n. Jeg har koplet en s-vhs kabel fra skjermkortet og inn i en scart adapter inn til tv`n. Problemet er at ved instillingene for valg av utdataenhet er tv feltet innaktivt (har ingen mulighet til å velge dette alternativet) Ser ut til at skjermkortet ikke finner noen tv koplet til. Jeg har installert de siste driverne (41.09), men får ikke dette til. Min teori må være at skjermkortet er defekt. Jeg har også gjort steg for steg riktig i forhold til denne artikkelen: http://itpro.no/article.php?sid=2674&mode=nested&order=0 Fint om noen har et svar på dette!!! Kristian Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har du prøvd TVtool? Og det heter s-video, S-VHS er et videokassettformat Lenke til kommentar
FuzzyUnc Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei! Slet med identisk problem i går. Viste seg at TV-tool var svaret. Det merkelige er at etter at jeg installerte TV-tool, fikk jeg plutselig lov til å hake av for TV under valg av ut-enhet. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hei Løstningen for meg var å koble via videospilleren, Slik at jeg kunne se dvd på tv'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå