Sopps Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er det meste du har hatt av anmerkninger? jeg har ingen, men skulle ha hatt en forseintkomming men fikk den vekk fordi han var snill med meg. hva syns dere om elever som protesterer mot de anmerkninger og forseintkommingene de får. eksempel. en elev kommer forseint til timen etter at lærer har tatt opprop. så kommer eleven og noen ganger andre elever å støtter den eleven å sier at eleven var der. så fjerner læreren forseintkommingen med at han/hun vet han/hun har rett. ender ofte med et glis fra lærer på min skole. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var vel 9-10 på en måned, på grunn av ikkegjorte lekser. Var ofte folk som klagde på anmerkninger, ente som regel med at de ble strøket... I alle fall for "engleelevene" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Første året på ungdomsskolen.. fikk 21 anmerkninger på et halvt år, de fleste var pga glemte bøker. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror jeg har vært oppe i 10 anmerkninger på ett skoleår. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Tror jeg har vært oppe i 10 anmerkninger på ett skoleår. en i klassen fikk 14 for å komt forseint og ikke komt på skolen od diverse bare på 2 eller 3 veker. det var på IKT-driftsfag. nå går han 2 året på elektrofag og han bare sitter der på plassen sin gjør alt av det han ikke skal. han slappe forsetter som før. faren er ngeniør! Lenke til kommentar
clfever Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har foreløpig en anmerkning. Lenke til kommentar
operg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk vel 15 i 9. klasse. Ble ikke satt ned. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk 8 anmerkninger på et halvår i åttende eller niende, husker ikke. Mest oppførsel faktisk (frekk i kjeften som vanlig). Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Har bare 2 anmerkninger så langt , går på VG1 TIP. Btw, en i klassen min har vært borte i 41dager og 28timer ! I dag når jeg skulle hjem så låg han i en bil og sov.. Endret 14. januar 2008 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk 5-6 på en dag fordi jeg og to til oppholdt oss i klasserommet mens lærern kom inn og sa at vi skulle gå ut, men ikke husket navnet på han ene så vi fortalte lærern at det var Yassir Arafatt og påstod dette så vi fikk 1 for å være inne, 2 for å tulle sånn og et par til for å gå inn igjen Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fikk vel 11 anmerkninger i 9. klasse fordi jeg gav faen i gym og dreit i å ta med tøy. Fikk nedsatt også. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Den var drøy, Hadde ikke gitt deg 11 sånn personlig hvis du ikke var veldig vanskelig da.. Endret 14. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 på ungdomsskolen i 9. trur jeg det var hadde jeg vel 2-3 sider i anmerkningsboka aleine Ville vel tru jeg hadde sikkert 40-50 anmerkninger var mest glømming og for å gå på rimi (som ikke var lov ) skjerpa meg i 10. og gikk ut med god i orden da Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det meste jeg har hatt er null i perioden 1. klasse tom. VK2 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har aldri gått på en skole der anmerkninger har blitt delt ut, men jeg har 3 anmerkninger fra skoler jeg ikke har gått på da. Likte å beøke venner på andre skoler i fritimene mine. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har bare 2 anmerkninger så langt , går på VG1 TIP. Btw, en i klassen min har vært borte i 41dager og 28timer ! I dag når jeg skulle hjem så låg han i en bil og sov.. Det er jo ingen ting. hadde vel over 120 timer og xx antall dager fravær. Og åre før der hadde jeg 3 uker oppmøte totalt av 6 mnd skole før jeg ble kastet ut Sånn går det når jeg ikke liker skolen, læreplanen, lærer osv osv.. Men når man gjør noe motiverende så er det overhode ikke noe problem. Så langt i studie som er 100 ganger mer utfordrende og vanskeligere går det strålende Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror jeg har 4 nå. men det er fordi en lærern står å venter rett utafor døra når det ringer inn, Men alle de andre lærerene kommer 2 - 3 for sent. Så det blir litt uvant av å til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå