Gå til innhold

Ny GAMING-PC til ca 8-9k

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har så solgt den gamle datamaskinen og skal ha en ny! Har ca 7-8k å bruke og vil få mest mulig for pengene! Overklokking er ikke så viktig! Vil også helst ha quad-cpu ;)

Endret av Chb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg bryr meg ikke om den bråker! Dessuten er jeg sannsynligvis kanskje ute etter litt forskjellige ting en han/hun i den andre tråden. Jeg leste jo igjennom den før jeg postet og følte at jeg ikke fikk det svaret jeg trengte der;)

Men uansett... Funker denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294

Ja, jeg veit den fungerer :whistle: Men om den er bra til prisen? Tenkte jeg skulle ha den sammen med en Samsung 226BW;)

EDIT: Og jeg trenger DVD-stasjon;)

Endret av Chb
Lenke til kommentar

Bra specs til prisen, men kompromisser i både kabinett og powersupply (dårlig luftflyt i kabinett og psu med endel dårlige erfaringer på newegg)

Betaler for kvalitet, imho er ikke prisdifferansen ned til det oppsettet verdt det, men om du vil ha plass til en 22" i budsjettet så må du jo ofre noe...

Endret av Wibla
Lenke til kommentar

Sitter her med et budsjett på 8k selv, er veldig lik, men på cpu er jeg ikke sikker: f.eks fire kjerner 2.4ghz fra intel koster 2000.-, mens en to kjerner amd 3.2ghz (6400+) koster 1400.-

Hvor stor er forskjellen vis man kun tenker på spilling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...