Gå til innhold

Beste sider åkjøpe fra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det finnes jo en oversikt over butikkene på hw.no. Kan du ikke se på kritikkene som er gitt på de butikkene som har priser du aksepterer ?

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Ok, men en ting, hvem er mest verdt å stole på? Nextron eller shg? De er de eneste som har Corsair HXene og det ække lagt ut noe om Nextron...

Nextron er kvalitetsbutikk som er uproblematisk å handle fra. De er noe dyrere enn andre nettbutikker, hovedsaklig fordi de retter seg hovedsaklig mot et profesjonelt marked som skal ha servere og arbeidsstasjoner. Jeg har ikke brukt butikken, men personer som jeg stoler på gir de gode skussmål.

Men dersom du skal ha en Corsair HXxxx PSU vil jeg heller ikke ha problem med å handle hos shg. Dette er en kvalitetsvare med minimal sannsynlighet for retur.

Lenke til kommentar

Så lenge de har varen du trenger annbefales Amentio helhjertlig! Bare gode er faringer derfra. Både som regel lavest på pris med en god margin, samt at alle leveringer jeg har hatt derfra har vært ekstremt raske (samnme dag utsending står det på sidene deres, og det må være sant med tanke på at jeg alltid har fått varene 2-3 dager senere).

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
... De er de eneste som har Corsair HXene og det ække lagt ut noe om Nextron...

Nextron er helt ok. Handla SuperMicro HK's og diskkontrollere derfra. Slipper postgang gjør jeg jo også siden jeg bor sånn at jeg kan dra innom.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...