Sam Fisher Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som har erfaringer med play.com? Ser at de har veldig bra priser men er det noe jeg må betale ekstra? Frakt, toll osv. tenker jeg på. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har god erfaring med dem, men hvis du kjøper noe som koster over 200nkr må du betale moms (24%) + gebyrer. Så det lønner seg brått ikke å kjøpe annet enn varer til 16-17£ (avhengig av kursen). Lenke til kommentar
runeb Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har bare gode erfaringer med play.com. De tar ikke noe ekstra for frakt, men kjøper du for over 200,- risikerer du å måtte ut med en god del i avgifter til Posten. Lenke til kommentar
Sam Fisher Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 ok! takk for hjelpen! 8) Lenke til kommentar
abel Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei Har supergode erfaringer med play.com har handla masse der. Dersom du får tollgebyr og lignende bullshit så fakser du bare dine utlegg til play.com og de refunderer det Go Play ! Lenke til kommentar
masoval Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei Har supergode erfaringer med play.com har handla masse der. Dersom du får tollgebyr og lignende bullshit så fakser du bare dine utlegg til play.com og de refunderer det Go Play ! Seriøst? Hva mener du med "lignende bullshit"? De kan da umulig refundere moms, evt toll, og gebyrer? Har du noengang prøv det stuntet, eller er du bare svær i kjeften Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Nå ble jeg også litt nysgjerrig. Hva mener du? Noen som vet hvordan/om "sende som gave"-trikset fungerer der? Hadde vært høvelig å kunne kjøpe litt dyrere ting uten å måtte betale all den j.... tolldrittn. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Play.com er genialt. Har bestilt mange DVD`er derifra. Alle blir sendt hver for seg. Så selv om du bestiller for til sammen 1000 kr, så har i alle fall ikke jeg fått problemer med mva ettersom hver pakke har hatt en verdi under 200,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå