ostenxx Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei der! Jeg har en del eldre hardware liggende som jeg ikke har noe nytte av lengre. Jeg har overveid tanken på å kaste det på avfallsstasjonen, men jeg synes dette blir for drastisk (mtp. at det er i orden). Av denne grunn lurer jeg på hvor jeg spesifikt kan levere sånt utstyr? Er det noe sted det kommer til nytte? Fretex f.eks.? Det dreier seg om cd-brenner, dvd-avspiller, amd-prosessor, et miditower-kabinett, et gammelt lydkort, en printer etc. Håper på svar! PS: Jeg er ikke interessert i å sende deler i posten. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 PS: Jeg er ikke interessert i å sende deler i posten. COL.. Crying out loudly Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Datadeler som gis bort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 PS: Jeg er ikke interessert i å sende deler i posten. COL.. Crying out loudly Ta det med ro! Delene ble gitt bort til en kompis som trengte dem. Så de kom til nytte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå