CorporalClegg Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Sjekk ut Bob Dylan. Feks; "Don't think twice, It's all right" eller "It's all over now, baby blue" Endret 21. juli 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skaff deg albumet Pink Moon av Nick Drake. Rolige, fine og ofte triste/melankolske sanger. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hmm.. Hørt Breaking Benjamin med "Rain"? Den er ganske avslappende. Elsker å høre på den låten når jeg er dautrøtt og det pissregner som verst - bor i Bergen, så. EDIT: Kom på en låt til. Band of Horses med "The Funeral". Vet ikke om du har hørt den, eller om du liker den typen musikk, men jeg slenger den ut sånn at du kan høre selv. http://www.youtube.com/watch?v=ibE7IqEjni4 Endret 21. juli 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Endret 22. juli 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Evergrey - State of Paralysis Kamelot - Abandoned Leonard Cohen - Waiting for the Miracle Phil Collins - Long Long Way To Go Pink Floyd - Hey You Slipknot - Vermillion Pt. 2 Stone Sour - Bother Da har jeg tømt meg for øyeblikket. Kanskje eg finner noen andre senere. Enkelte av sangene har ikke nødvendigvis gitar, men de er så bra at de fortjener å være med. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Tim Buckley - Once I Was Se filmen hos Youtube Endret 22. juli 2009 av tjalla Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tim Buckley - Once I Was Da kan jeg vel legge til at "Morning Glory" av Tim Buckely passer bra. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Takk, takk, takk Mye fint der, ja :D Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Alanis Morisette - Thank You Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kings Of Leon - Closer. Fy faen til deprimert jeg blir. Faller over tastene. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
mtw Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jackson 5 - Ben Den siste synes jeg forresten fint viser Jackson slik var i starten, ikke den personen (var vel knapt det på slutten) media og dop skapte. Endret 29. juli 2009 av mtw Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Samuel Barber's adagio for strings: Empyrium - Die Schwäne Im Schilf Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ingen over, ingen på siden. Lenke til kommentar
gutt_18 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fra Shutter Island: Max Richter - The Nature of Daylight Klart kanditat til tristeste sangen jeg vet om.. Samuel Barber - Adagio For Strings Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Yesterday - The Beatles Tears In Heaven - Eric Clapton Den du veit - Marius Müller's Funhouse (Blir trist når jeg tenker på at han døde...) Here Without You - 3 Doors Down Flux - Bloc Party He Ain't Heavy He's My Brother - The Hollies Kanskje du behøver noen - CC Cowboys Uten deg - De Lillos Ikke Gå - De Lillos Where'd You Go - Fort Minor Use Somebody - Kings of Leon Details in the Fabric - Jason Mraz Leave Out All the Rest - Linkin Park Haha, blei en grei liste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå