Golden90 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Minor Majority - Up for you and I Ellioth Smith - Whatever (folk song in C major) Midnight Choir - Mercy of Maria Henning Kvitnes - Bastøy Townes Van Zant - Pancho and lefty Crosby, Stills, Nash & Young - Helpless -- " -- - Helplessly Hoping Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Soundgarden - Zero Chance Beck - Lost Cause (Egentlig er hele Sea Change plata trist) Rolling Stones - Angie De jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Iron and Wine - Resurrection Fern. Thomas Dybdahl - Adelaide. Live - Overcome. Incubus - Paper Shoes. The Outfield - Your Love. Litt klisjélåter, I know. Tror det har mye med minner å gjøre, egentlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Cradle of Filth - Bathoria Aria Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Simple Plan - Untitled Simple Plan - Save You Simple Plan - Meet You There Simple Plan - Perfect Simple Plan - I Can Wait Forever Simple Plan - What If Simple Plan - Welcome To My Life Simple Plan - Perfect World Simple Plan - Me Against The World Simple Plan - Crazy Simple Plan - Everytime Good Charlotte - The Truth Good Charlotte - Hold On Good Charlotte - Emotionless Sum 41 - With Me <333333 Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hei! Lurte bare på om noen hadde gode forslag til rolige (triste) sanger, gjerne med akustisk gitar? Liker spesielt godt: Come Home Soon - SheDaisy Wild Horses - Natasha Bedingfield Concrete Angel - Martina McBride Og andre i den duren Noen som vet om noen sanger som kan ligne litt? Gjerne noen litt ukjente? Takk Endret 21. juli 2009 av Nynaeve Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har du spotify? Niks, burde jeg? Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Beth Hart er fin: Ja, har faktisk flere sanger av ho Liker spesielt godt Leave The Light On, men denne hadde jeg ikke Tusen takk Den var jo kjempe fin Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Mange fine på Youtube. Hør på Over You også! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tusen, Tusen takk for gode tips :D Tar gjerne imot fler da, hvis noen har det på lager Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Eva Cassidy har også en utrolig stemme, og spiller gitar http://www.youtube.com/watch?v=SMznNlfLXP4...feature=related Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Eva Cassidy har også en utrolig stemme, og spiller gitar http://www.youtube.com/watch?v=SMznNlfLXP4...feature=related Mm Men det er nesten den eneste sangen jeg liker av ho, men er ikke sikkert jeg har hørt alle Skal sjekke det opp. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Syntes disse sangene er nydelige jeg : Stone Sour - Zzyzx Rd. Kate Voegele - Devil in me ( Acoustic ) visste om mye mer før men skal legge dem til om jeg kommer på mer edit; la til noen til Endret 21. juli 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Syntes disse sangene er nydelige jeg : Stone Sour - Zzyzx Rd. visste om mye mer før men skal legge dem til om jeg kommer på mer Har hørt den første før, og synes den er nydelig! Men den siste har jeg ikke hørt, og jeg synes den var minst like fin Tusen takk Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva med Demons & Wizards - Fiddler on the Green? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Takk, takk, takk Den sangen var fin Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hører akkurat på "The things we never did" med A1 og den passer min sinnstemning helt perfekt akkurat nå. Når det gjelder Eva Cassidy så synger hun også "Songbird" - en sang jeg har vært glad i fra første gang jeg hørte den med "Fleetwood Mac" for tja.. hmmm... 30 år siden... Fortsatt fin synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå