Toast Is Pimp! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg ser at komplett har et tilbud på en 37" Toshiba til ca 9.000. Toshiba REGZA 37" LCD-TV 37X3030DG 1920 x 1080 Full-HD,HDMI,6000:1,8ms Men så har det kommet en ny versjon av denne TV'en ut en: 37Z3030D (denne har 100Hz bildebehandling). Men er så mye dyrere at jeg får sponk. Leste jo at denne skulle koste mindre og produsere og dermed koste mindre. Herre. -------------------- Jeg tenkte jeg skulle bruke den til Spilling med min Xbox 360 og se HD filmer (warez) på den. Også i nærmere framtid koble den til datamaskinen min... Har TV'en 1x1 Pixelmapping? Jeg har lest at FullHD på en 37" toms er "overkill". Men må da i litt mye høyere prisklasse for og få tak i en 42" i Full HD. Som sakt så følger det med en Digital Mottaker som ikke fungerer i norge (2MPG) Norge bruker jo 4MPG og dermed unødvendig. Modellene som ikke har Digital Motaker er 3000 serie uten 30 i seg tror jeg. --------------- Jeg trenger hjelp. Har dere andre modeller og annbefale? Eller skal jeg "go for it"? Endret 11. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har kikket på en rekke andre TV'er... Det lille er at denne ikke har 100Hz Bildebehandling. Hulk. Noen som aner hvordan det blir til og påvirke meg? Edit: Huff. Trodde jeg trykte på rediger jeg.. Selv om knappen har et stykke unna seg. Endret 11. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå