Gå til innhold

Lian Li lager kabinett til 360!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boffen da. Jeg trodde du kunne litt om slike saker.

Dette er en PROTOTYPE. Det er ett eksperiment for å se om det lar seg gjøre, for å se om noen ville kjøpt det, og for å teste designløsninger.

 

Har du noensinne sett Lian Li sine PC kabinetter? Mesteparten av dem ser bedre ut enn PS3, og langt bedre enn 360 og ingen av dem ser ut som store klosser.

 

Godt mulig det er en prototype, det er fortsatt en jævlig stygg prototype, og ikke fytten om jeg vil ha et neonlysende kabinett på rommet mitt.

 

 

Du vet du ikke kjøpe? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Æsj, det var stygge greier, en jævla kloss jo.

 

 

Wtf? Det så jo helt jævlig ut. Hvorfor skulle noen ville bytte ut sitt vanlike 360-kabinett med det der? Det er stygt, og i tillegg bryter man garantien. Jeje..:-)

 

 

Ser jo ut som en jævla PC. :p

 

 

Jeg vil fortsatt ikke ha en drittsvær PCsak på rommet mitt, jævlig upraktisk når man skal ta den med til kamerater også, som skjer relativt ofte.

 

 

Det var drøyt stort.

 

 

Direkte stygt kabinett.

 

WORD!

 

Jeg ville ikke hatt den i stua, uansett hvor stilrent kabinettet er så syns jeg det blir for svært og PC-er hører hjemme under/oppå kontorpulten.

 

"Plexiglass meg her og plexiglass meg der" :p

Lenke til kommentar

Eh, den virket stor, og prototyp eller ikke så var det kabinettet platt og stykt. Virker som kabinett av billigste sort,ikke at det er noe negativt i og for seg, selv bryr jeg meg om hvordan PC-en fungerer, ikke hvordan den ser ut. Men når man først skal betale for ett nytt kabinett over det gamle bør det være en, tja, forbedring.

 

Aldri hørt om Lian Li, men så langt imponerer de ikke. Ser ut som de bare har puttet 360 innmaten inn i ett kabinett og laget riktig koblinger bak. Sett hobby teknikere gjøre større bragder med 360'n sitt kabinett =/

Lenke til kommentar

Dere som skal poste nå fremover er det mer eller mindre pålagt at ser den filmen som ble postet noen innlegg over mitt.

Nemlig Denne!

 

Rent bortsett fra plexiglasset så liker jeg denne og kommer til å kjøpe det til min nye xbox med HDMI. Hadde vært litt greit med DVD-en horisontal slik at den kunne ligge uten at DVD-en blir stående.

 

Utenom det så vil dette passa rett inn med forsterkeren og HTPC'en min samt at jeg vil få en stillere og kjøligere Xbox. Can't say no to that.

Lenke til kommentar

Du har flere sanser enn bare synet. Hvis du hører etter hva som blir sagt får du vite at det kun er en prototype, den skal modifiseres og perfeksjoneres en del videre. F.eks. så skal HDD-romene stilles på på langs, horisontalt, slik at den blir nesten halvparten så lav og litt videre, sånn som en vanlig DVD-spiller. Så dog heller ikke helt greia med plexiglasset, det hjelper kun på å øke fjortissfaktoren. Hvis de fjerner den og heller inngraverer en eller annen X-greie så kommer den nok til å bli ganske så pen. Ser fram til den ferdige modellen :)

 

Edit:

Leif?

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Hehe, sorry, jeg har ikke lyd på denne PC-en.

Jeg skal ha min inne i en TV benk uansett, så for meg kan de putte dte amerikanske flagget i neonlys på ene siden uten at jeg bryr meg.

 

Men forandre litt på DVD-drevet og jeg er helt fornøyd.

 

EDIT: Sa du på skrå? Håper Lian Li vet hva de driver med, da det er utrolig mange DVD-er og Harddisker som har gått til helvette når de er montert på skrått.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

var det ikke en viss mulighet for å bli bannet fra live hvis man modifiserte med andre vifter enn de originale pga voltstyrke eller anna ampere.

 

kjedelig å bli bannet fordi du hadde lyst på en stillere xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...