hantimilon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har tenkt å handle inn en ny vifte. Men vet ikke hvilken som lønner seg å kjøpe. Trenger ikke den aller dyreste. Har drevet å sett på forumet, men alle kommer med forskjellige vifter. Noen som har et forslag på en greit og ikke så dyr vifte? har tenkt å overclock, men kommer ikke til å presse den til max Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kan anbefale Zalman CNPS9500LED som funker helt fint til enkel overklokking. Ellers har du jo Thermalright ULTRA120 Extreme som er et enda bedre valg, til 150,- mer. Den regnes som en av de beste kjølerne på markede i den prisklassen. Det følger ikke med noen vifte på den, så det anbefalest å kjøpe en 120mm vifte i tillegg til kjølern, men det er ikke veldig viktig. Ta også en titt på Scythe "Ninja" SCNJ-1000. Jeg har dessverre ikke noen erfaring med denne viften, men jeg hører at den skal være god til klokking og kjøler cpu'n din godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå