Mr. ve Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så det var komt en ny pakke, med pro street som kosta 2500kr på elkjøp. Er dette et triks for å selge ut de gamle versjonene uten HDMI, og uten 65nm chip? Hvis ikke er det et bra kjøp i mine øyne, som jeg muligens slår til på. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 På elkjøp giganten på forus hadde de også den pakken. Altså eska hadde prostreet utpå seg. Det sto med stor skrift på en plakat ved siden av at den hadde HDMI. Om det er samme pakken vet jeg ikke. Mener den var dyrere den jeg så.. :/ Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når jeg var på elkjøp så hadde de X360 m/ pro street og HDMI til 3400 kr. Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så det var komt en ny pakke, med pro street som kosta 2500kr på elkjøp. Er dette et triks for å selge ut de gamle versjonene uten HDMI, og uten 65nm chip? Hvis ikke er det et bra kjøp i mine øyne, som jeg muligens slår til på. De jeg så av disse hadde såpass høyt lot nummer som 747 så de må vel være falcon. Alt over 738 tror det var skal visstnok garantert være det. 2500 var billig da, elkjøpen jeg var i så kostet den 3300kr. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kikka også på den idag, stemmer der, var LOT #747, men det var Team: ADOU.. Frister.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå