Gå til innhold

Videobrenneren er her...

Anbefalte innlegg

Videobrenneren er her slår Dagbladet med brask og bram..

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/13/361428.html

Hehe, for 10-15k kan man likesågodt bygge en fin pc med DVD brenner tv-kort og et godt skjermkort så får man det samme pluss mye mer. Det verste er vel at mange kommer til å legge ut så mye penger istedenfor å kjøpe noe man får mye mer igjenn for.

Har selv ikke lenger brukt for videospiller, seperat høyttaler anlegg, DVD spiller og abonnement på en haug med filmkanaler. Trenger ikke engang spillkonsoll :wink:

Alt har jeg fått for rundt 15k, med min kjære pc...Samme som for videobrenneren... :roll:

Men å si det til den vanlige mannen i gata er jo håpløst, der de løper avgårde for å kjøpe sin dyrebare "videobrenner" :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja enig med deg, bygg din egen videomaskin/dvd/multimedia pc.

du kommer garantert langt for halve prisen av hva den som står i dagbladet koster, dessuten hadde den kun 40gb harddisk, alt for lite, synes ikke engang den saken var verdt ett oppslag i avisa.

reklame skip og slike funksjoner finnes på tv kort som er å få kjøpt til pc også.

Lenke til kommentar
Tror nok bildet på en dedikert videoopptaker blir atskillig bedre enn en pc med tv-kort.

Dessuten MYE mer brukervennlig.

Men denne type opptakere er da ikke noe nytt, harddiskopptakere har da vært på markedet i flere år.

Er ikke særlig vanskelig med Tv-kort. Med tv-ut og fjernkontroll som medfølger har man full kontroll. Nesten like lett som en videospiller. I tilegg til at du får så mye mer med på kjøpet til samme prisen. Angående kvalitet, så er det mulig. Har derimot ingenting å utsette på kvaliteten på opptaket med tv-kortet jeg sitter med.

Lenke til kommentar
mye mere brukervenlig med en slik i stua da. ikke si noe annet.  men "litt" dyr enda da :(    å bruke pc er bare teoretisk tviler på om noen gidder det i virkligheten.

Har selv pc i stuen og bruker den som opptaker, lydannlegg, til spilling, og alt annet som en pc kan brukes til: E rikke noe vanskelig ettersom til og med madammen har lært seg det :wink:

Er også praktisk i den forstand at man har en enhet å forholde seg til. Og man slipper krangling om hvaman skal se. Er bare for en av oss å se på pc'en og den andre på TV'en om det er nødvendig. Etterhvert som trådløst også er blitt mer og mer vanlig så blir det enda mer praktisk.

Har til og med ordnet et lignende oppsett til en onkel, han er 62 og syntes det er helt topp.

Kjøper man alt sepperat så blir det både dyrere, tar mer plass, man må forholde seg til x antall kontrollere og man får ikke alle mulighetene som en pc kan tilby. Begynner det å bli fullt så oppgraderer man bare med en ny harddisk osv.

Eneste jeg har å utsette på mitt oppsett er at pc'en lager lyd :roll: , men den høres bare hvis alt annet er stille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...