Piratpjokken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nå begynner planene for nytt lydsystem å ta ordentlig fatt her hos meg, og siden jeg er glad i pengene mine, kjøper jeg heller et nytt anlegg til maskinen som duger til tusen (kanskje ikke da, men som i det hele tatt man kan bli litt overrasket over). Jeg vurderer en av disse to: https://prisguiden.no/vis_side_ved_side....ids%5B%5D=36595 Og jeg må selvsagt i så fall ha med: https://prisguiden.no/product.php?productId=45033 Jeg ser at folk har problemer med sikringen til z5500. Hva sier dere? Edit: Det som ergrer meg litt, er at z5500 har en større bass. Som er et pluss. Men til gjengjeld har z5450 trådløst system, nesten uten "delay". Og jeg vet ikke om jeg vil ta risken på å måtte makke med sikringen til z5500. Men igjen, jeg har tross alt postet for å få litt hjelp Endret 11. januar 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vel, Z-5450 er ikke trådløst, det har bare trådløs tilkobling til bakhøyttalerne. Dog er de likevel ikke helt trådløse, fordi begge høyttalerne som er "trådløse" har egen strømforsyning. I tillegg så har jeg hørt om tilfeller hvor bakhøyttalerne konkurrerer med wlan for 2.4GHz-båndet, slik at wlan-signalet droppes til 1-2mbps. Har selv nettopp kjøpt Z-5500, og det er under innspilling enda, men er strålende fornøyd Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Har også kjøpt Z-5500 og er svært fornøyd. Kjøpte i tillegg et par Dynavoice S-4 for å erstatte fronthøytalerne. Z-5500 sliter litt med dårlig mellomtone, noe som S-4 høytalerne rettet opp perfekt. Nå er det skikkelig go-lyd, i alle fall for mine low-fi ører. EDIT: Jeg hadde ikke problemer med sikringen, bestilte fra mpx.no Endret 12. januar 2008 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hva kan dere si om forskjellen i lyden til de to modellene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå