Heine M Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg har lasta ned DAEMON tools, men nå må jeg bare finne ut hvordan man bruker den til å slippe å sette i cd`n til spill hele tida. Strever med dette, har sett etter filmer på youtube osv.. men fant ikke noe særlig godt beskrivende. Er det noen som kan gi meg en veldig nøyaktig beskrivelse, eller har en link til en god beskrivende film? Endret 17. januar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Etter du har startet programmet kommer det opp et rødt ikon på oppgavelinjen, like ved klokken. Høyreklikk på det > Virtual CD/DVD-ROM > Device 0: > Mount image. Deretter finner du den fila du vil mounte. Endret 10. januar 2008 av Mevon Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hvilken fil er det jeg trenger å mounte for å slippe å sette i cd`n ? Endret 11. januar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 En image-fil av cden. Enten iso, bin/cue, nrg, ccd, eller lignende. Om du har en cd du skal lage image av (rippe) må du bruke program til det også. F.eks Alcohol eller CloneCD Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 DAEMON Tools supports the following image files: * b5t (BlindWrite images) * b6t (BlindWrite images) * bwt (BlindRead images) * ccd (CloneCD images) * cdi (DiscJuggler images) * cue (Cue sheets) * iso (Standard ISO images) * mds (Media Descriptor Files) * nrg (Nero images) * pdi (Instant CD/DVD images) * isz (Compressed ISO images) Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Men jeg vet ikke hvordan jeg komprimerer filene på en cd til en iso - fil... Heelp.. ??? Lenke til kommentar
657 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men jeg vet ikke hvordan jeg komprimerer filene på en cd til en iso - fil... Heelp.. ??? Last ned Alcohol 120% (prøveversjon) Velg Image Making Wizard (øverst) Velg CD rom Merk ruten skip reading errors Trykk på Next Så velger du kor du skal lagre filen(e). Det ska då kome opp at det er noko feil, etter at dei er kome opp minst 5 gongar, kan du avbryte. Når du blir spurd om å slettte filena så trykke du på nei. Så har du dei filane du treng. Merk: Av og til kjem det ikkje opp at det er noko feil. Då må du berre venta til han har holdt på ei stund, så avbryt du. Håper du forstod dette, ellers kan du jo berre spørra kva du lure på. Lenke til kommentar
657 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ikkje alle spel som går an å laga ISO filer av. (Visst det er da du brukar DT til.) Som for eksempel ei collection, med fleire spel i. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Nå har jeg fått laget meg en iso fil av et gammelt spill jeg fant. Når jeg mounter image, og går inn på min datamaskin, så står det at spillet er i stasjon E:. Men for å kjøre spillet må den være i stasjon D:, dvd/cd-rw spilleren min. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Er det INGEN her som kan hjelpe? Daemon tools må være noe dritt... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jepp, fordi du ikke får det til på første forsøk er Daemon Tools noe dritt. Hvis det ikke er verre enn at spillet må være i stasjon D - noe jeg forøvrig synes er merkelig - kan du prøve å endre navnet på det virtuelle DVD-drevet til å hete D. Det kan endres under datamaskinbehandling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det INGEN her som kan hjelpe? Daemon tools må være noe dritt...Ingen andre programmer vil overskrive cd-romstasjonen din så ikke kall det dritt før du vet hva du prater om. Frister ikke å hjelpe negative folk, men jeg skal prøve å være snill. min datamaskin - andre musetast - behandle - andre musetast på cd/dvd-rom - endre stasjonsbokstav - e:/f:/g:/h:/whatevah: .... andre musetast på iso-rom - endre stasjonsbokstav - d: Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Er det INGEN her som kan hjelpe? Daemon tools må være noe dritt...Ingen andre programmer vil overskrive cd-romstasjonen din så ikke kall det dritt før du vet hva du prater om. Frister ikke å hjelpe negative folk, men jeg skal prøve å være snill. min datamaskin - andre musetast - behandle - andre musetast på cd/dvd-rom - endre stasjonsbokstav - e:/f:/g:/h:/whatevah: .... andre musetast på iso-rom - endre stasjonsbokstav - d: Takker Endret 27. januar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Etter du har startet programmet kommer det opp et rødt ikon på oppgavelinjen, like ved klokken. Høyreklikk på det > Virtual CD/DVD-ROM > Device 0: > Mount image. Deretter finner du den fila du vil mounte. Evt bare venstreklikk > Device 0: og velg imagefila. Litt enklere. Lenke til kommentar
Mah87 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei, jeg har installert deamon tools.. Men jeg finner ikke den ikke, igjen når jeg har instalert den. Ser nede ved klokka den er ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå