duligot Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som selger denne i norge ? Var en utrolig stilig sykkel ,men ser ikke ut som den blir solgt i andre land en i .de (italia?) http://www.kreidler-original.de/nf_supermoto_125.htm Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 1 sylindra 4 takter? og makshastighet 100 km/t? Tror jeg hadde valgt noe annet gitt. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 joa . men den var stilig . er jo ellers ikke noen svarte supermoto 125 sykkler som ser bra ut . Har sett på KTM exc men er bare for en pers. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 synts den var litt tøff, ukurrant merke, har ihvertfall aldri hørt om det.. tror du får KTM med 2 seter også... EXE tror jeg... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med og ikke kjøpe en "crosser"? Altså noe som faktisk ser litt bra ut? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med og ikke kjøpe en "crosser"? Altså noe som faktisk ser litt bra ut? hva som ser bra ut velger vel ikke du... SM er dritt kult spør du meg, angra på at jeg ikke kjøpte det når jeg tusla rundt på lett sykkel for en stund siden Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hrmm,, http://www.trendimport.no/default.asp?cont...uct.asp?id=1699 Lenke til kommentar
duligot Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) haha skummelt billig nesten så man kunne kjøpe den bare for å ha den Hvis jeg ikke kjøper cross så kjøper jeg nok mito . men 2 år går ganske fort og jeg kommer ikke til å gjøre annet enn å leke . så klart litt "nyttekjøring" . Drit vansklig å bestemme seg trendimport har bare 200ccm'ern litt synd Endret 11. januar 2008 av duligot Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) haha skummelt billig nesten så man kunne kjøpe den bare for å ha den Hvis jeg ikke kjøper cross så kjøper jeg nok mito . men 2 år går ganske fort og jeg kommer ikke til å gjøre annet enn å leke . så klart litt "nyttekjøring" . Drit vansklig å bestemme seg trendimport har bare 200ccm'ern litt synd Hva med en Husqvarna? Da har du supermotard som går an å leke med. Motoren er laga av cagiva, og den sparker veldig godt ifra til å være 125. Både originalt og uplombert. Jeg hadde en husky sm125s med uplombert svanehals, crosslyddemper og 38mm forgasser. Og skulle jeg hatt 125 igjen, hadde jeg ikke vært i tvil om hva jeg skulle valgt. Brukte den både til leking og nyttekjøring (20 000km på 1.5 år). Den fungerte like bra til begge deler. Endret 11. januar 2008 av Yngvejos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå