Gå til innhold

Header og logo ønskes snarest - Betaling om ønskelig

Anbefalte innlegg

- Hva vil du at headeren/logoen skal formidle?

Headeren/logoen skal formidle positivitet og hjertevarme rett og slett. Man skal bli glad av å se på den, og den skal virke varm.

- Hvordan type nettside skal den vises på?

Headeren skal vises på en nettside for dyr.

- Hvilke mennesker er i målgruppen? Hvem kommer til å besøke siden?

Målgruppen er alt fra 10-40 år - vi har noe å tilby til mennesker i alle aldre.

- Hvilken størrelse/format trenger du?

Headeren må være omtrent 969*200 pixler.

Farger kan gjerne mixes og trikses litt med, men de må passe til siden, som dere finner link til her. Vi har funnet ut av vi trenger en varm header, som kanskje gjør litt opp for resten av blåfargen på siden.

Bilder kan gjerne brukes på headeren, men dette må da være bilder fra gratisside som ikke strider i mot reglene. Men aller helst ønsker vi oss en egen logo, som deretter kan passe inn i headeren.

Logoen kan vise et kjærlig forhold mellom dyr og menneske, og den må vise kjærlighet. Og sist men ikke minst, den må passe til siden den også. Vil gjerne ha logoen i vector om dette er mulig, da den mest sannsynlig skal brukes på trykk så vel som på nett.

Betaling: Selvfølgelig hadde det vært kjempegreit om noen ville gjort dette uten betaling, men jeg ser at det er litt jobb, og da ville jeg vært urimelig uten å tilby noe. Forøvrig bruker jeg masse penger på å lansere denne siden nå, og jeg er sykemeldt så jeg har ingen innteker for øyeblikket, men gi meg eksempel på pris, så blir vi helt sikker enig om noe :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvertfal noe jeg kom opp med nå, jeg syns den passet ok, men du som avgjør,noe ala det du kunne tenkt deg?

jeg kan godt vidrearbeide på denne, eller prøve på noe annet, en annen stil elns om du ønsker. Denne brukte jeg kanskje halvtime på, så kan alltis prøve på noe mer avansert om du ønsker, men selve siden er ganske simpel så denne syns jeg passet bra...

post-38549-1200422179_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...