Eirikf91 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei! jeg har akkurat kjøpt skicross-ski, og jeg hører og leser at de er utmerket i store hopp. Jeg har kjøpt dynastar skicross 09. De er på samme lengde med kroppslengden min. Duger disse skiene til å gjøre noen triks? Får du stor fart, og er de gode å svinge med? Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei! jeg har akkurat kjøpt skicross-ski, og jeg hører og leser at de er utmerket i store hopp.Jeg har kjøpt dynastar skicross 09. De er på samme lengde med kroppslengden min. Duger disse skiene til å gjøre noen triks? Får du stor fart, og er de gode å svinge med? Ja! Står på TvillingTupper men jeg tipper de duger til 540 o.s.v. Tror de blir litt for tunge til backfilp Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 540 med Ski-Cross ski kan bli spennende og se på, men 360, 720 går nok fint. Backflip går nok også bra, mange som gjør dette med pudder ski, og de er jo mye tyngre og større. Men jeg vet ikke så mye om skicross ski Lenke til kommentar
stigga Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Min erfaring er at skicross-ski har egenskaper tilnærmet storlalomski. De er konstruert for stor fart. Hoppe kan du gjøre med alle typer ski. Trikse også. Lande baklengs (i stor fart) er ingen god idé. De er gode å svinge med. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Min erfaring er at skicross-ski har egenskaper tilnærmet storlalomski. De er konstruert for stor fart. Hoppe kan du gjøre med alle typer ski. Trikse også. Lande baklengs (i stor fart) er ingen god idé. De er gode å svinge med. Riktig. Atomic har laget mange skicross ski som er tilnærmet like storslalomskiene dems hvor de har endret look'en til skicross. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå