WD40 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med å avslutte ''prosjektet''. Det er temmelig dødfødt. Enig Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med å avslutte ''prosjektet''. Det er temmelig dødfødt. Enig Never! Vi har hatt 120 veiwers på 2 kvelder x) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vel jeg har prøvd 4 ganger nå men cammet har vært nede alle gangene Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Du er virkelig uheldig gutt. Har vert oppe mange ganger og nå har vi hatt rundt 200 veiws Uansett, jeg tror jeg må opprette en tråd med hjelp til det tekniske. Trenger hjelp med å få til bedre lyd, når vi bruker Ventrilo fungerer lyden helt superb, så den bruker tydeligvis en bedre protokoll en det vi gjør nå. Hjelp til å velge nye kameraer og finne trådløse micer. Sette opp en egen server som stream host, valg av nettlinje for god nok stream hastighet. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Nå er vi online et par timer frem over Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ett ord: Beta. Stop bitchin' Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Funker ikke Merkelig, bilde skal i allefall komme opp. Noen sliter fremdeles med å få lyd, jeg jobber med saken. Men blir søren meg ikke klok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har vurdert å sette opp noe liknende selv, men har ikke peil på hva som trengs. Kan du gi en pekepinn på hva som trengs? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Du trenger tydeligvis en god utlinje, tror vi har rundt 3-400 kb/s og det lagger fælt når flere connecter. Ellers så trenger du: * Nettverkskamera med Pan Tilt Zoom (PTZ) funksjon * 1 mic eller 2 * Software, vi bruker webcamXP nå, men det funker ikke så bra. * Helst et eget domene Hvilke merke og pris utstyret bør ligge på vet ikke enda, men akter og finne det ut. Endret 13. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå