AndersK_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Går det ann og legge ved subtekst i divx-filen, så når jeg ripper en dvd kommer det tekst under filmen? har lest at det skal gå men jeg finner ikke ut hvordan.. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ja det går ann, hvilket program bruker du ? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=23762&forum=25 Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 vet jo ikke åssen program jeg skal bruke da, det var derfor jeg spurte! men jeg tenkte og INTREGERE teksten i videoen Sånn: tekst + video = tekstet-video Ikke sånn: tekst + video = en video og en tekst fil! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 vet jo ikke åssen program jeg skal bruke da, det var derfor jeg spurte! men jeg tenkte og INTREGERE teksten i videoen Sånn: tekst + video = tekstet-video Ikke sånn: tekst + video = en video og en tekst fil! Ja, det var derfor jeg lurer på hvilket program du bruker til å rippe ? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 benytt deg av Gordian Knot. meget bra og veldig lett til å gjør det du ønsker. Du lager alle filene hver for seg selv. Lyd, Bilde og sub. Og deretter kan du muxe alt i en fil. Funker meget fett! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Venta kun på deg nå divxdude :smile: Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 benytt deg av Gordian Knot. meget bra og veldig lett til å gjør det du ønsker. Du lager alle filene hver for seg selv. Lyd, Bilde og sub. Og deretter kan du muxe alt i en fil. Funker meget fett! spank you divxdude!!! thanx! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Ja, det var derfor jeg lurer på hvilket program du bruker til å rippe ? bare kom med et forslag da! jeg er "åpen" for allt! hva bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå