Nessi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei Har en Harman Kardon AVR300RDS forsterker, og fjernkontrollen som fulgte med den fungerte en god stund, men nå virker den ikke, ble dårligere og dårligere, hjalp før å gi den en ørliten kakk i siden, da fungerte den. Men nå fungerer ikke noe, har prøvd å skiftet batteri, men det lyser når jeg trykker, men skjer ikke noe på forsterkeren. Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 du kan enkelt sjekke om fjernkontrollen sender et signal eller ikke. ta opp mobil kamera eller digital kamera, sikt linsen mot ir senderen på fjernkontrollen og trykk. da vil du se om IR dioden lyser ller ikke. ville satset på noe dårlig kontakt inni boksen Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Prøvde det du sa med mobilen min, og det var svart på fjernkontrollen :S Fikk opp fjernkontrollen ista, men fant ingen feil der jeg ivertfall. Og det fungerer enda ikke. Det lyser på fjernkontrollen når jeg trykke. Endret 10. januar 2008 av Nessi Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva er det så lyser på fjernkontrollen? er det avr, dvd, tape, hdmi, vid eller hva er det så lyser? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det blinker i alle jeg trykker. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hvis ikke trikset virker med mobilkamera er det feil på fjernkontrollen. enten er det ir dioden som sitter foran som er gåen eller så er det noe annet feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå