Bruker_PK Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvordan er stabiliteten i forhold til de 2 distroene?? er 9.1 beta3 grei nok til å laste ned å prøve, eller bør jeg gå for 9.0?? Linux Newbee Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 vent par dager på 9.1 vel? Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg vet ikke helt med 9.1 som er rett om hjørnet, men jeg er meget fornøyd bruker av 9.0 Stabilt som søren Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvis du ikke vet hva du holder på med og har lyst til å drive betatesting bør du definitivt holde deg til 9.0. Det kommer sikkert til å ta en del tid før 9.1 er ferdig, det kom et lass med betaer og rc-er før 9.0 ble sluppet. Lenke til kommentar
labatec Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg sitter med Mandrake 9.1 beta 2. Jeg er veldig fornøyd med denne. Mye mer stabil en 9.0!! Bruk Mandrake 9.1 !! Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hvordan er stabiliteten i forhold til de 2 distroene?? er 9.1 beta3 grei nok til å laste ned å prøve, eller bør jeg gå for 9.0?? Takker for svar. Har et spørsmål til. Hvordan er det med oppgradering fra 9.0 til 9.1?? Ser at versjon 9.1 mest sannsynlig kommer i slutten av denne måneden. Kan man innstallere en nyere versjon oppå den gamle?? får man spørsmål om oppgradering som ved Win***?? Eller bør man innstallere helt fra scratch?? P.S. Har prøv litt forskjellige versjoner a Linux, og begynner å bli litt imponert. Håper dette blir en fullverdig konkurrent til andre, også for nybegynnere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Med Mandrake får du spørsmål om du vil oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå