albions Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kom til å tenke på at når eg ser på tv over fiber nettet så kommer det sansynlig vis til å ta opp ein god del av kapasiteten på nettet. Har 3 tv`er i huset som kommer til å bli brukt ganske aktivt. Vill dette "drepe" internett. Eller er det to separate linjer ? Har 10mbit linje Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) fiberen har kapasitet rundt 1Gbit,litt avhengig av lengde, så det er ikke noe problem i det hele tatt Endret 10. januar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 fiberen har kapasitet rundt 1Gbit,litt avhengig av lengde, så det er ikke noe problem i det hele tatt Men vist alle 3 tv aparatene står på samtidig vill vell dette bruke opp ein god del av de 10mbit`a eg har til rådighet Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 10 mbit er internet, tv er jeg ikke sikker på hva maks er, men 3 er i alle fall ikke noe problem Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 10 mbit er internet, tv er jeg ikke sikker på hva maks er, men 3 er i alle fall ikke noe problem Ahh, så det er to separate linjer da på ein måte ? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du har (per idag) 100Mbit inn til huset. Hvorav da maks 50Mbit kan benyttes til TV (2xHDTV, 1xSDTV, eventuelt 4-5xSDTV), og 50Mbit kan benyttes til internett (50/25Mbit). Du vil derfor ikke "bruke opp" internettlinja med flere tver i huset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå